قطعات بیل مکانیکی از تنوع بالایی برخوردار است. علاوه بر آنکه شاهد فروش انواع ماشین بیل با برند و مدل های مختلف در سطح کشور می باشیم. با توجه به اهمیت کاربرد ماشین آلات سنگین در اجرای پروژه های عمرانی و ساخت و ساز، به هیچ عنوان نمی توان این خودروها را به صورت آسیب دیده رها نمود چون باعث توقف اجرای پروژه می شود و خسارت هنگفتی به پیمانکار مجموعه وارد می کند. در نتیجه با رویت کوچکترین اختلال در عملکرد فنی بیل، ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض  قطعات بیل مکانیکی باشد. فروش قطعات بیل مکانیکی نیز به منظور تأمین لوازم یدکی مورد نیاز مالکین این نوع خودروهای سنگین در سطح کشور می باشد.

فروشگاه هیدروسنتر سال های متوالی است که با مدیریت عالی، توانسته همچنان در حوزۀ واردات و عرضۀ انواع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، هیتاچی، ولوو، هپکو، کاترپیلار، زوملاین و دیگر برندهای معتبر داخلی و جهانی با قیمت ارزان و کیفیت بالا در تهران و شهرستان ها فعالیت می کند. جهت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی، می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی از طریق واحد فروش مجموعه استعلام کنید.

فروش قطعات سلکتور بیل مکانیکی

عملکرد اصلی لوازم یدکی سلکتور بیل مکانیکی مرتبط با شیر تقسیم ورودی بیل از پمپ هیدرولیکی است که امکان انتقال فشار و دبی روغن ماشین را به جک های هیدرولیکی و هیدروموتورهای بیل میسر می سازد.

قطعات سربیل مرتبط با قسمت جلویی و اصلی بیل مکانیکی محسوب می شود که با نام باکت شناخته می شود. این قسمت از ماشین قابل تعویض با دیگر لوازم یدکی بیل مکانیکی چون ریپر، پیکور یا چکش هیدرولیکی، چنگک و غیره می باشد و سطح کاربرد بیل مکانیکی را افزایش می دهد. بدین وسیله با استفاده از بیل مکانیکی می توان عملیات حفاری، خاکبرداری یا گودبرداری و تخریب را با دقت و قدرت بالایی انجام داد.این مجموعه سال های متوالی است که در کسب و کار فروش تجهیزات ماشین آلات راهسازی در تهران تأسیس شده است و خدمت رسانی می کند.

فروش قطعات دکل و استیک بیل مکانیکی، مرتبط با بازوها و مفاصل بیل می شوند و همچون دست انسان عمل می کند. بدین وسیله امکان خم شدن و حرکت بازو را به جهات مختلف میسر می سازد. توجه داشته باشید که هر کدام از قطعات و لوازم یدکی که در ساخت ماشین آلات سنگین به کار برده شده اند، به منظور انجام عملیات خاص مورد استفاده قرار گرفته می شوند و نیاز است که از عملکرد بالا و اولیۀ خود برخوردار باشند. در نتیجه به محض مشاهدۀ کوچکترین آسیب دیدگی برای هر کدام از لوازم یدکی، نیاز به تعویض و تعمیر آنها می باشد و باید مورد توجه قرار گرفته شود.

جهت سفارش خرید انواع قطعات بیل مکانیکی با برندهای معتبر مانند خرید قطعات بیل مکانیکی دوسان ، می توانید از طریق فروشگاه هیدروسنتر، موجود بودن و قیمت آنها را استعلام بگیرید.

خرید قطعات بیل مکانیکی ارزان

به طور کلی قیمت خرید قطعات بیل مکانیکی به مدل، برند، جنس و نرخ روز ارز بستگی دارد. البته نرخ ارز مرتبط با لوازم یدکی وارداتی بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات سنگین می باشد. به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید که لوازم یدکی بیل مکانیکی از کیفیت بالا و مواد اولیۀ درجه یک ساخته می شوند، تا قدرت لازم برای اجرای عملیات سنگین راهسازی و عمرانی را داشته باشند. در نتیجه از خرید قطعات بی کیفیت و قیمت ارزان اجتناب کنید چون امکان افزایش خسارت به دیگر لوازم یدکی اصلی ماشین را بیشتر می کند و سطح خسارت مالی را افزایش می دهد.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی، به صورت حرفه ای در زمینۀ فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین در تهران فعالیت می کند و همواره می کوشد، انواع قطعات بیل مکانیکی اورجینال با قیمت ارزان را به صورت کاملاً تضمین شده در اختیار مالکین خودرو قرار دهد.

 

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 736
نمایش همه
علاقه مندی ها ()