قطعات بیل مکانیکی از اجزای اصلی تشکیل دهندۀ ماشین هستند، که امکان حرکت کردن و عملکرد اصلی آن را میسر می سازد. با استفاده از بیل مکانیکی می توان با بیشتری زمین را حفر نمود و باعث ایجاد تمایز قابل توجه این خودرو با ماشین لودر شده است. با توجه به تعدد اجرای پروژه های عمرانی، شاهد کاربرد گستردۀ بیل مکانیکی می باشیم. ساخت ماشین آلات بیل مکانیکی بر اساس پیشرفت تکنولوژی صورت گرفته است چون عملکرد بسیار روان دارند و از قدرت فنی و موتوری قوی برخوردار هستند. توجه داشته باشید در ادامۀ مقاله قصد معرفی و هدف از خرید قطعات بیل مکانیکی را شرح داده و بیشتر با  قطعات بیل مکانیکی آشنا شویم، پس با ما همراه باشید. 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی، یکی از مجموعه های معتبر با سابقۀ طولانی مدت در حوزۀ تهیه و توزیع انواع قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته تا به امروز همچنان کسب و کار خود را در این حوزه حفظ کند.

هدف از فروش قطعات بیل مکانیکی و معرفی آنها

با توجه به این مسئلۀ مهم که بیل مکانیکی نوعی ماشین مکانیکی محسوب می شود، هر زمان احتمال آسیب دیدگی خودرو وجود دارد. بنابراین باید توجه داشته باشید که در آن صورت نیاز به تعویض قطعات آسیب دیده می باشد چون توقف عملکرد بیل می تواند باعث توقف پروژۀ کاری و خسارت مالی به پروژه گردد. به همین علت شاهد فروش قطعات بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات سنگین در سطح بازار جهانی می باشیم.

بخش گردان، چرخ ها، سربیل، دکل یا استیک، محل احتراق دیزل، پمپ های هیدرولیکی و سلکتور از قسمت های مختلف ماشین بیل محسوب می شوند که هر کدام از آنها مسئولیت خاصی را انجام می دهند. با مشاهدۀ کوچکترین اختلال در عملکرد هر کدام از بخش های بیل مکانیکی، ممکن است نیاز به تعمیر و یا تعویض لوازم یدکی بیل مکانیکی باشد و بهتر است جدی در نظر گرفته شود چون در پی آن، احتمال افزایش میزان خسارت مالی را به همراه خواهد داشت.

لوازم یدکی بیل مکانیکی قسمت گردان مرتبط به اتاق فرمان و هدایت کنندۀ ماشین بیل محسوب می شود و به صورت گردان ساخته شده است. بدین وسیله بتوانند راحت تر کنترل خودرو را انجام دهند. به طور کلی اتاقک بیل و بازوی حرکتی آن بر روی یک صفحۀ گردان طراحی شده است، تا بدین صورت کاربر بتواند عملیات حفاری را انجام دهد. با این تفاسیر مشاهدۀ هر گونه مشکل فنی در این قسمت، ممکن است نیاز به خرید قطعات صفحه گردان بیل مکانیکی باشد، تا عملکرد اولیۀ خود را بدست آورد.

در صورت تمایل به تهیه و خرید قطعات بیل مکانیکی لیبهر و... با برندهای معتبر جهانی و داخلی می توانید با فروشگاه هیدروسنتر تماس بگیرید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در عرصۀ تأمین و واردات قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات سنگین در تهران و شهرستان ها فعالیت می کنند.

فروش لوازم یدکی سر بیل

فروش قطعات سر بیل بیل مکانیکی به دلیل ارتباط مستقیم آنها با سطح خاک است که هر زمان امکان آسیب دیدگی برای آنها وجود دارد و نیاز به تعویض لوازم یدکی مرتبط با این ناحیه شود. به طور کلی قسمت اصلی بیل که با خاک ارتباط دارد به عنوان سر بیل یا باکت شناخته می شود. در اصل باکت از نظر معنای لغوی به عنوان سطل مشخص می شود و در واقع قطعه ای است که مقدار زیادی خاک و نخاله را درون خود جای می دهد. پیکور، ریپر، ویراتو و چنگک برخی از لوام یدکی بیل مکانیکی هستند که به جای باکت می توانند به بیل متصل شده و عملیات های دیگری چون تخریب و موارد دیگر را انجام دهند. جهت اطلاع دقیق انواع قطعات بیل مکانیکی می توانید با مرکز فروش ایران هیدرولیک مرکزی تماس بگیرید.

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 728
نمایش همه
علاقه مندی ها ()