لوازم یدکی بیل مکانیکی نقش مهم و کاربردی در عملکرد این ماشین دارد. با استفاده از این ماشین به سهولت می توان حجم زیادی خاک را جابجا نمود، علاوه بر آنکه به کمک باکت کوچک با ناخن های بلند و مفصل بازویی شکل، امکان حفاری عمیق را برای امکان پذیر می سازد. با استفاده از بیل مکانیکی می توان اجرای برخی از فعالیت های عمرانی را که بدان اشاره نمودیم، در مدت زمان کوتاهی انجام داد و بدین وسیله در هزینه ها صرفه جویی نمود. فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی مطابق با برند و مدل های مختلف ماشین بیل صورت می گیرد. هر کدام از کمپانی های سازندۀ ماشین آلات سنگین تلاش می کنند، از قطعات مختلف در ساخت ماشین استفاده نمایند. در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی برخی از قطعات بیل مکانیکی خواهیم پرداخت، پس همراه با ما باشید.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی، سال های مدیدی است که در حوزۀ واردات و پخش تجهیزات ماشین آلات سنگین در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و همچنان در این زمینه به فعالیت خود ادامه می دهد و پاسخگوی نیازهای شما مشتریان گرامی در اقصی نقاط کشور می باشد.

فاکتورهای مهم خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی

برای خرید هر کالایی باید به یک سری نکات مهم توجه نمود تا بدین صورت مناسب ترین کالا را با قیمت مناسب خریداری نمود. این نکته در رابطه با خرید قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات صادق است. عدم توجه به این نکته می تواند خسارت مالی برای شما به دنبال داشته باشید. توجه به اصل بودن قطعات و مراجعه به فروشگاه های معتبر از موارد مهمی هستند که پیش از اقدام برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی با برندهای معروف باید در نظر گرفته شود.

توجه به آکبند بودن بسته بندی قطعات و همچنین درج هولوگرام و نشان شرکت عرضه کنندۀ لوازم یدکی از دیگر مواردی هستند که هنگام خرید و فروش قطعات بیل مکانیکی، لودر، بلدوزر، گریدر، لیفتراک و غیره مورد توجه قرار گرفته می شوند.

فروشگاه هیدروسنتر چندین سال است که توانسته به صورت تخصصی در کسب و کار خود را در زمینۀ واردات و توزیع قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین در سطح کشور آغاز کرده است. لذا مالکین ماشین آلات سنگین، جهت تأمین قطعات مورد نظر می توانند با واحد فروش این مجموعه تماس گرفته و موجودیت قطعات را استعلام نمائید.

آخرین قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی

آخرین قیمت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی نیوهلند و سایر برند ها بر اساس قیمت روز ارز مشخص می شود. در واقع قطعات وارداتی با ارز خریداری می شوند. از این رو نوسانات نرخ ارز در سطح کشور باعث نوسانات قیمت تجهیزات ماشین آلات سنگین در سطح کشور شده است. بنابراین پیش از اقدام برای خرید قطعات بیل، می توانید به واسطۀ فروشگاه های عرضۀ قطعات ماشین آلات راهسازی، از قیمت آنلاین لوازم یدکی بیل مکانیکی مطلع شوید و پس از اطمینان و بررسی تمام جوانب، سفارش خود را تنظیم کنید.

شافت و دنده های داخل پمپ هیدرولیک، پمپ دنده ای هیدرولیک، پمپ مادر، گیربکس حرکت، قطعات چرخ و زیربندی بیل مکانیکی، لوازم یدکی سیستم احتراق بیل، قطعات موتوری بیل و ... برخی از دسته بندی های قطعات انواع بیل مکانیکی محسوب می شوند.

به طور کلی ماشین آلات بیل مکانیکی در دو دسته بندی بیل مکانیکی چرخ زنجیری و بیل مکانیکی چرخ لاستیکی ساخته می شوند که متناسب با سطوح ناهموار و خاکی و همچنین سطوح هموار و آسفالت طراحی شده اند. لذا هنگام خرید قطعات بیل مکانیکی چرخ لاستیکی بودن و یا چرخ زنجیری بودن آن باید در نظر گرفته شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز فروش ایران هیدرولیک مرکزی تماس بگیرید و قطعات مورد نظر خود را استعلام کنید.

 

فروشگاه هیدروسنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 580
نمایش همه
علاقه مندی ها ()