قطعات جرثقیل کاتو را می توان از طریق فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین تهیه نمود. کاتو یکی از برندهای معروف در حوزۀ ساخت ماشین آلات سنگین راهسازی است که توانسته فعالیت مجموعۀ خود را در سال 1895 آغاز کند و از سال 1923 اقدام به ساخت موتورهای احتراق داخلی و همچنین وسایل نقلیه برای شرکت راه آهن نمایند. با گذشت زمان شرکت خودروسازی کاتو توانست گواهی نامه ایزو 9001 را دریافت نموده و بتوانند همچنان به فعالیت های خود در بخش ساخت ماشین آلات سنگین ادامه دهد. به قدرت می توان بیان کرد که جرثقیل های کاتو از ماشین آلات قوی و شناخته شدۀ این برند محسوب می شود و در داخل کشور شاهد کاربرد این ماشین می باشیم. البته به طبع آن فروش  قطعات جرثقیل کاتو نیز توسط برخی از فروشگاه و شرکت های وارد کنندۀ لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی صورت می گیرد.

یکی از مراکز تأمین کنندۀ تجهیزات ماشین آلات راهسازی با برندهای معروف جهانی و داخلی، فروشگاه هیدرو سنتر است. این مجموعه از ابتدای فعالیت کسب و کار تلاش نموده با سرمایه گذاری در بخش واردات قطعات و لوازم یدکی جرثقیل کاتو و دیگر برندهای مطرح، بتواند با قیمت مناسب و به صورت اورجینال، تجهیزات ماشین آلات سنگین مورد نیاز کشور را تأمین کند.

فروش لوازم یدکی انواع جرثقیل کاتو

همانطور که تا کنون مشاهده نموده اید، شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین به منظور بهینه سازی در زمان و هزینه، تلاش کرده اند که هر نوع ماشینی را در مدل های مختلف ساخته و در اختیار صنعت گران قرار دهند. در واقع شرکت ها متناسب با حجم کاری که پیش روی خود دارند، می توانند با قیمت مناسب، بهترین ماشین را با عملکرد عالی خریداری کنند. به همین دلیل شرکت کاتو نیز ماشین جرثقیل را در مدل های مختلف ( متناسب با میزان تحمل بار ) ساخته است. جرثقیل 20 تن کاتو، جرثقیل 30 تن کاتو، جرثقیل 80 تن کاتو، جرثقیل 360 تن کاتو و ... برخی از انواع جرثقیل ساخته شده توسط این کمپانی ژاپنی می باشند. بنابراین متناسب با هر مدل از ماشین، انواع قطعات جرثقیل کاتو را نیز ساخته و به بازار عرضه کرده اند.

همانطور که آگاه هستید، بر حسب نیاز بازار، فروش لوازم یدکی جرثقیل های کاتو در سطح کشور صورت می گیرد. با توجه به اینکه کلیۀ ماشین آلات به نوعی مکانیکی ساخته شده اند و با گذشت زمان و استفاده از آنها دچار فرسودگی و استهلاک می شوند، لذا در برخی از مواقع نیاز به تعویض قطعات و لوازم یدکی جرثقیل کاتو و دیگر ماشین آلات سنگین است. همچنین ممکن است حین استفاده از ماشین، برخی از قطعات جرثقیل و دیگر ماشین آلات سنگین تحمل وزن اضافی را نداشته باشند و لوازم یدکی ماشین دچار شکستگی و آسیب گردد.

در نتیجه، فروشگاه هیدرو سنتر به همین علّت تلاش نموده تا بتواند بر حسب نیاز بازار داخل، انواع قطعات جرثقیل کاتو و دیگر برندهای جهانی را با قیمت مناسب وارد نموده و بدین وسیله با قیمت ارزان در دسترس مشتریان قرار دهد.

قیمت قطعات جرثقیل کاتو

با توجه به اطلاعات جامعی که دارید، قیمت قطعات جرثقیل کاتو و دیگر ماشین آلات سنگین بر اساس جنس، مدل و برند ماشین، نوع قطعات و کمیاب نبودن آنها مشخص می شود. البته به دلیل آنکه اکثر لوازم یدکی جرثقیل های کاتو و ماشین آلات راهسازی وارداتی هستند، تغییرات قیمت ارز نیز می تواند باعث بی ثباتی قیمت قطعات شود. بنابراین به سهولت نمی توان قیمت مشخصی را برای انواع قطعات جرثقیل کاتو و دیگر ماشین های عمرانی تعیین نمود.

بنابراین پیش از مراجعۀ جضوری برای  خرید قطعات جرثقیل ، می توانید به صورت تلفنی و یا اینترنتی استعلام لیست قیمت قطعات جرثقیل کاتو و ماشین های دیگر را به واسطۀ کارشناسان فروش هیدرو سنتر انجام دهید. پس از اطمینان و بررسی تمامی جوانب، اقدام به خرید قطعات ماشین مورد نظر نمائید.

 

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()