لوازم یدکی جرثقیل کاتو متشکل از قطعات ریز و درشت در مدل های مختلف می باشد. شرکت کاتو یکی از کمپانی های سازندۀ ماشین آلات راهسازی در کشور ژاپن است که توانسته طی سالها خدمات، ماشین های با کیفیتی را تولید نموده و در اختیار صنایع مختلف قرار دهد. به عنوان مثال کاربرد ماشین جرثقیل را می توان در کلیۀ پروژه های راهسازی، عمرانی و ساخت و ساز ساختمانی مشاهده نمود. با توجه به کیفیت بالایی که ماشین آلات سنگین شرکت کاتو دارد. در حال حاضر انواع جرثقیل کاتو توسط برخی از شرکت های داخلی خریداری شده و برای اجرای پروژه های مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. 

چندین سال است که فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی فعالیت خود را در زمینۀ فروش انواع  لوازم یدکی جرثقیل کاتو ، کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، هیتاچی، ولوو، هپکو، زوم لاین و دیگر شرکت های مطرح داخلی و خارجی آغاز کرده است. همواره در تلاش است، قطعات اصل و اورجینال را با قیمت ارزان و مناسب در دسترس مشتریان قرار دهد.

تأمین و عرضۀ انواع قطعات جرثقیل کاتو

تأمین و عرضۀ انواع قطعات جرثقیل های کاتو در سطح کشور یک نیاز محسوب می شود چون همانطور که می دانید شاهد کاربرد ماشین های این برند، توسط برخی از کمپانی ها می باشیم. کاربرد ماشین جرثقیل، برای جابجایی وسایل سنگین است. در واقع به کمک بازوی مفصلی، جک و آویزی که برای این ماشین در نظر گرفته شده است، به سهولت می توان برای بلند کردن کالاهای سنگین استفاده نمود. در همین راستا، جرثقیل بیشترین کاربرد را در اجرای فعالیت های ساخت و ساز و همچنین عمرانی دارد. نصب تابلو تبلیغاتی، پروژه های پل سازی، سد سازی، خاک کشی، عملیات مونتاژ تاور کرین، نصب چیلر، جایگذاری و نصب سازه های فلزی و ... برخی از کاربردهای قابل توجه جرثقیل های کاتو محسوب می شود. با این تفاسیر، عدم استفادۀ صحیح از ماشین و وارد کردن فشار بیش از اندازه به آن، می تواند صدماتی را به انواع لوازم یدکی جرثقیل کاتو وارد کند و باعث توقف ماشین شود. 

فاکتورهای اصلی جهت خرید لوازم یدکی جرثقیل کاتو

در حالت کلی برای خرید قطعات انواع جرثقیل کاتو و خرید لوازم یدکی جرثقیل تادانو و دیگر ماشین آلات راهسازی، باید یک سری بررسی های جزئی و کلی در خصوص اصل بودن لوازم یدکی صورت گیرد چون استفاده از قطعات تقلبی، می تواند به دیگر لوازم یدکی مرتبط به قطعه، صدمه وارد کند. همانطور که می دانید افراد سودجو در هر نوع کسب و کاری دخالت کرده اند و در رابطه با فروش لوازم یدکی ماشین آلات نیز رویت می شود. بنابراین همواره توصیه می کنیم، برای خرید لوازم یدکی جرثقیل کاتو و دیگر برندهای خارجی به شرکت های معتبر و با سابقه مراجعه کنید.

بررسی دقیق مشخصات فنی مندرج بر روی قطعات و همچنین داشتن هولوگرام و گارانتی شرکت بر روی برخی از لوازم یدکی، از دیگر مواردی هستند که هنگام خرید قطعات جرثقیل کاتو اصل باید مد نظر قرار گرفته شوند. خوشبختانه، مجموعه هایی هستند که در حوزۀ فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین فعالیت می کنند و مالکین چنین خودروهایی، می توانند با اطمینان قطعۀ مورد نظر خود را خریداری کنند. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی نیز با اتکاء به کادر پرسنل مجرب و تخصصی که تا کنون بدست آورده است، همچنان قادر به تأمین و واردات انواع قطعات ماشین های سنگین چون جرثقیل کاتو، لودر، بیل مکانیکی، گریدر، غلطک، بلدوزر و غیره با برندهای کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، هپکو، هیتاچی، میتسوبیشی، بابکت و دیگر برندهای مطرح جهانی می باشد. جهت خرید لوازم یدکی جرثقیل کاتو با قیمت ارزان و تضمین شده می توانید با مرکز فروش ایران هیدرولیک مرکزی تماس بگیرید.

 

فروشگاه هیدرو سنتر

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()