شرکت هپکو از معتبرترین و بزرگترین شرکت های تولید قطعات ماشین آلات سنگین در جهان می باشد. کمپانی هپکو انواع قطعات بیل بکهو هپکو را به تولید رسانده است و ما می‌توانیم قطعات این بیل مکانیکی را در این برند خریداری نماییم قطعات بیل بکهو هپکو با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد در بین مصرف‌کنندگان شناخته شده است و افراد زیادی از این قطعات بهره می برند.

بلدوزر یکی از ماشین آلات راهسازی است که توانایی بسته نمودن زمین را دارد و می‌توان با استفاده از آن شیب بندی راه ها و جاده ها را ایجاد نمود همینطور برای بستر ساختمان سازی با استفاده از بلدوزر میتوان خاک اضافه را به طرفین برد و با استفاده از آن سطح زمین را صاف و یکنواخت ساخت قطعات بلدوزر قطعاتی هستند که بسیار مقاوم بوده و استحکام بالایی دارند تا بتوانند در زمان کار دوام و ماندگاری خوبی داشته باشند قطعات بلدوزر توسط کمپانی های مختلفی به تولید رسیده که هر یک کیفیت های متفاوتی دارد بنابراین برای خرید لوازم یدکی بلدوزر باید دقت کنید که قطعاتی با کیفیت را خریداری نمایید.

انواع قطعات بلدوزر در این ماشین مهم بوده و برای خرید هر قطعه سعی کنید بهترین آن را تهیه کنید، برندهای معتبری همچون کوماتسو، هیوندا، هپکو، ولوو و غیره از جمله برند هایی هستند که تولید قطعات را در کیفیت های بسیار بالایی انجام داده و در جهان شناخته شده است خرید از برندهای معتبر دنیا به شما این اطمینان را می دهد که قطعات تان بسیار با کیفیت بوده و با استفاده در بلدوزر می‌توانید کارایی مناسب تری را از این ماشین مشاهده کنید در زمان خرید لوازم یدکی بلدوزر به فروشگاه های معتبر مانند فروشگاه هیدرو سنتر مراجعه کنید تا از قطعات اصلی برخوردار شوید زیرا فروشندگانی هستند که قطعات تقلبی را به فروش می‌رساند و در صورتی که از این فروشندگان خرید خود را انجام دهید قطعات اصلی را دریافت نخواهید کرد و این قطعات کیفیت بسیار پایینی خواهند داشت بنابراین برای خریدتان می توانید به فروشگاه هیدرو سنتر مراجعه کنید و انواع قطعات بلدوزر و سایر ماشین آلات راهسازی را از این مرکز معتبر و خوشنام تهیه نمایید.

خرید قطعات بیل بکهو هپکو

بیل بکهو نمونه‌ای از بیل مکانیکی است که برای انواع پروژه های عمرانی مورد استفاده قرار می گیرد و همانند لودر می تواند برای انتقال خاک و باز کردن مسیر مورد استفاده قرار بگیرد و هم می‌تواند کارکرد بیل مکانیکی را در حفاری و انتقال خاک داشته باشد بنابراین با استفاده از این بیل بکهو یا بکهو لودر می‌توان کارآیی دو ماشین را همزمان داشت.

 قطعات بیل بکهو هپکو یکی از با کیفیت ترین قطعات است که امروزه خرید و فروش این قطعات رونق بسیار زیادی دارد.

 فروش لوازم یدکی بکهو لودر هپکو توسط فروشگاه هیدرو سنتر با قیمت ارزان انجام می شود برای خرید به سایت هیدرو سنتر مراجعه فرمایید و انواع قطعات ماشین آلات راهسازی را به صورت مستقیم از این مرکز خریداری نمایید.

انواع قطعات بیل بکهو هپکو

 بیل بکهو هپکو از قطعات مختلفی تشکیل شده اند که شامل بازوها ،چرخ ها ، کابین راننده، موتور، سیستم هیدرولیکی، سیستم ترمز ،باکت و سایر ملحقات و لوازم می باشد که هر یک از این قطعات بیل بکهو هپکو دارای اهمیت ویژه‌ای بوده و باید در جنس بسیار مرغوب و با کیفیت خریداری شود.

 بیل مکانیکی ها با توجه به مدل آن نیز در قطعات شامل تفاوت هایی می باشند که به صورت کلی بیل بکهو در انواع بیل بکهو ثابت، بیل بکهو گردان، بیل بکهو کشویی که این نوع بیل نیز در دو نوع بیل بکهو کشویی مکانیکی و بیل بکهو کشویی هیدرولیکی می باشد. بسیار مهم بوده تا بتوانید قطعات اورجینال را تهیه کنید و از خرید تان اطمینان حاصل فرمایید.

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 690
نمایش همه
علاقه مندی ها ()