بلدوزر یکی از ماشین های بسیار مهم در ساختمان سازی و راهسازی به شمار می‌رود که در بخش تراز کردن خاک، انتقال آوار و مصالح ، خاک برداری و راهسازی و تنظیم آن استفاده های بسیاری از این ماشین می شود ولی از بلدوزرها یکی از مهمترین تجهیزات در سطح زمین می باشند که با استفاده از آن به راحتی سطح زمین صاف و یکدست خواهد شد. 

 انواع لوازم یدکی بلدوزر

ریپیر ها

یک ریپیر در قسمت عقبی بلدوزر طعبیه شده که با استفاده از آن می‌تواند کارهایی از قبیله برداشتن سنگ و همچنین را انجام دهد. قطعات بلدوزر باید بسیار مقاوم باشند تا بتوانند کارایی مناسبی را هم ارائه دهند.

کابین راننده

 کابین راننده در بلدوزرها یکی از قسمتهای بسیار مهم است که اپراتور در کابین راننده بلدوزر را مدیریت می‌کند و در کابین انواع قطعات از جمله قطعات ایمنی و کنترلی وجود دارد که با استفاده از آن می توان حرکت بلدوزر را کنترل کرد، در واقع زمانی که این بلدوزر تست می‌شود باید توجه شود که صدای بلدوزر به داخل کابین نفوذ پیدا می کند یا خیر و همچنین لرزش های ناشی از کارکرد بلدوزر به داخل کابین وارد خواهد شد یا خیر و این دو سوال بسیار مهم بوده و باید به آن توجه شود.

چرخ ها

بلدوزر دارای چرخ هایی است که در دو نوع به تولید رسیده است نوع اول خزنده زنجیردار است که به واسطه چرخ های زنجیری می‌تواند در محیط‌های ناهموار به خوبی حرکت کند و بتواند حرکت خوبی را در این محیط ها داشته باشد و عملکرد مناسبی را از آن مشاهده کنیم ، نوع دیگر که مورد نظر با چرخ های لاستیکی است برای زمین های هموار و نرم مورد استفاده قرار می گیرد و سرعت بالاتری دارد بنابراین اگر محیط کاری شما مشخص است می توانید هر یک از این بولدوزرها را خریداری کنید اما اگر نمی دانید که قرار است در چه محیطی کار کنید و امکان پستی و بلندی در محیط زیاد است می توانید از نوع زنجیردار استفاده کنید.

موتور

 موتور یکی دیگر از قطعات بلدوزر است که در این ماشین بسیار مهم و ضروری می باشد در واقع بلدوزر قدرت خود را از موتور می گیرد بنابراین اگر موتور قدرت بالایی داشته باشد در نتیجه کارکرد بلدوزر نیز بهتر خواهد بود، باید توجه کنید که بلدوزر در شرایط سخت کاری قرار می گیرد و ممکن است بار بسیاری را جابه‌جا کند پس باید قدرت کافی برای این کار را داشته باشد و اگر موتور بلدوزر قدرتمند باشد بهترین عملکرد را از این ماشین خواهیم دید. لوازم یدکی بلدوزر شامل قطعات بسیاری هستند که هر یک نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

تیغه

تیغه از قطعات بلدوزر است که کارکرده تعیین‌کننده‌ ای دارد و با استفاده از آن می توان انتقال خاک را انجام داد و همچنین حفر مواد با استفاده از این قطعات بلدوزر انجام می گیرد ، تیغه انواع مختلفی دارد که با توجه به نام بولدوزر باید آن را انتخاب کنیم. خرید قطعات بلدوزر هپکو را با قیمت ارزان انجام دهید. 

کارکرد بولدوزرها

بلدوزر ها کارکرد بسیار خوبی را در بخش ساختمان سازی دارند با استفاده از این ماشین می توان حجم زیادی از خاک یا آوار را حمل و انتقال داد بنابراین برای انتقال مصالح از بلدوزر استفاده می شود همچنین برای تخریب سازه ها می توانیم از بلدوزر استفاده کنیم و کارایی بالای آن را مشاهده کنیم.همچنین برای انتقال حجم زیادی از خاک و مصالح از بلدوزر استفاده می شود و زیر ساز ساختمان سازی با استفاده از برداشتن خاک زیرین انجام می گیرند زیرا خاک دارای مواد آلی و رطوبت است که در زمان ساخت ساختمان باید این خاک برداشته شود و پی ریزی انجام گیرد.

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 680
نمایش همه
علاقه مندی ها ()