لوازم یدکی غلطک را می توانید از طریق فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین خریداری نمائید. کاربرد ماشین غلطک برای امور راهسازی و عملیات های ساختمانی می باشد. با استفاده از ماشین غلطک می توان سطح جاده را که برای آسفالت کردن آماده سازی شده است، را متراکم نمود. از اهمیت بالایی برخوردار است و تمامی پروژه های عمرانی می توان شاهد کاربرد ماشین غلطک بود. این ماشین متشکل از انواع لوازم یدکی غلطک است که امکان مقاومت سازی لایه های خاک را میسر می سازد. با متراک سازی خاک که به واسطۀ ماشین غلطک صورت می گیرد، می توان طول عمر آسفالت کاری جاده را بهبود بخشید و استقامت جاده در برابر لرزش های ناشی از حرکت خودروهای سنگین و حجم تردد افزایش پیدا می کند.

در صورت مشاهدۀ نقص فنی در هر بخش از ماشین، نیاز به تعمیرگاه و معاینۀ فنی توسط یک مکانیک مجرب می باشد. در صورت نیاز به خرید لوازم یدکی غلطک می توانید با فروشگاه سرویس قطعه تماس گرفته و از موجود بودن قطعات مورد نظر مطلع شوید.

فروش انواع لوازم یدکی غلطک راهسازی

با توجه به کاربرد گستردۀ ماشین غلطک در امور راهسازی و ساختمانی، خرید و فروش لوازم یدکی غلطک نیز در سطح جهان و همچنین کشور ما لازم و ضروری است. اساسی ترین مسئله ای که در رابطه با ماشین ها  وجود دارد، نحوۀ تأمین قطعات یدکی ماشین می باشد. در صورتی که نتوان قطعات و لوازم یدکی جدید را خریداری نمود و جایگزین قطعات آسیب دیده نمود، باعث توقف عملکرد ماشین خواهیم بود و به طبع آن پروژه متوقف می شود و فرد متحمل خسارت سنگین خواهد شد. تأمین و خرید لوازم یدکی غلطک و سایر ماشین آلات سنگین حائز اهمیت است.

علاوه بر آنکه تهیۀ قطعات اورجینال غلطک و دیگر ماشین آلات نیز به نوبۀ خود حائز اهمیت است چون می تواند بیش از پیش به ماشین فشار وارد کند و به قطعات اصلی آسیب رساند و خسارت بیشتری به خودرو وارد شود.

فروشگاه سرویس قطعه یکی از تأمین کنندگان بزرگ در عرصۀ تجهیزات و لوازم یدکی انواع غلطک و دیگر ماشین آلات عمرانی در تهران و سراسر کشور می باشد.

به دلیل تنوع بالای ماشین غلطک در سطح بازار، انواع لوازم یدکی غلطک پاچه بزی، قطعات یدکی غلطک شبکه ای، لوازم یدکی غلطک ارتعاشی، لوازم یدکی غلطک پنوماتیک یا چرخ لاستیکی و ... با برندهای معتبر داخلی و خارجی تأمین و در دسترس خریداران قرار گرفته می شود. هر کدام از آنها دارای یک سری مشخصات فنی متفاوت از یکدیگر می باشد که هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی غلطک مانند خرید لوازم یدکی غلطک دایناپک باید مد نظر داشته باشید.

به عنوان مثال غلطک پاچه بزی مجهز به استوانه است که بر روی آن تعدادی پایه متصل شده است که با عنوان پاچه بزی شناخته می شوند چون عمل متراکم سازی آن همانند اثر یک گله گوسفند و یا بز بر روی سطح جاده می باشد و به واسطۀ آنها عمل تراکم سازی صورت می گیرد. ایجاد فشار توسط غلطک بر روی سطح جاده، می توان سطح دانسیتۀ خاک را افزایش داد و از پراکندگی و ترک خوردگی سطح جاده جلوگیری نمود. هر کدام از قطعات یدکی غلطک که در طراحی آن به کار برده شده است، به منظور انجام فعالیت خاص در نظر گرفته شده است و مشاهدۀ هر گونه اختلال در عملکرد آنها، نیاز به رسیدگی کامل ماشین است. در صورت نیاز به تعویض قطعات، خرید لوازم یدکی غلطک اصل صورت گیرد.

برای استعلام قیمت لوازم یدکی غلطک و همچنین سفارش اینترنتی قطعات ماشین آلات سنگین راهسازی می توانید با مرکز فروش فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید و اطلاعات جامع مورد نظر خود را کسب نمائید.

 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 676
نمایش همه
علاقه مندی ها ()