لوازم یدکی بیل مکانیکی را می توانید با مراجعه به فروشگاه های تأمین کنندۀ قطعات ماشین آلات سنگین راهسازی خریداری کنید. بیل مکانیکی یکی دیگر از ماشین های راهسازی است که به منظور اجرای پروژه های عمرانی به کار برده می شوند. طراحی ماشین بیل مکانیکی به نحوی است که مجهز به بازوی مفصلی، باکت، کابین گردان و قسمت زیربندی چرخ زنجیری و یا چرخ لاستیکی می باشد.

به دلیل طراحی فوق العاده ای که این ماشین دارد،می توانید در اکثر عملیات راهسازی و عمرانی، کاربرد بیل مکانیکی را مشاهده نمائید.برای تهیۀ انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی توصیه می شود که به فروشگاه های معتبر پخش کنندۀ تجهیزات ماشین آلات راهسازی مراجعه کنید.

فروشگاه سرویس قطعه، نیز یکی از فروشگاه های با سابقه در عرصۀ واردات و پخش انواع قطعات یدکی غلطک و سایر ماشین آلات سنگین در تهران و شهرستان ها می باشد. این مجموعۀ قطعات را به صورت حضوری و غیر حضوری قادر به فروش می باشد و می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش مجموعه تماس بگیرید.

عرضۀ انواع قطعات یدکی بیل مکانیکی

بیل مکانیکی به منظور کارهای متعددی به کار برده می شود که بیشترین کاربرد آن اختصاص به حفاری کانال و عملیات گودبرداری ساختمان، خاک برداری با عمق بیشتر، حمل و نقل اجسام سنگین و ... دارد. هر چه از عمر ماشین می گذرد، فرسودگی آن بیشتر خواهد شد و این مسئله باعث آسیب رساندن به برخی از قطعات بیل مکانیکی می شود که در صورت عدم تعمیر، نیاز به تعویض قطعات خواهد بود.

برای تأمین و خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی نیز پیشنهاد می شود به معتبرترین عرضه کنندگان تجهیزات ماشین آلات سنگین مراجعه کنید. بدین وسیله با اطمینان خاطر می توانید قطعات یدکی اورجینال خریداری کنید. نکتۀ مهمی که در رابطه با ماشین بیل مکانیکی وجود دارد، امکان نصب لوازم یدکی چکش و یا پیکور به بیل مکانیکی می باشد که امکان تخریب کردن سازه های بتنی، فولادی و غیره را به کاربر می دهد. تأمین و خرید لوازم یدکی اصل بیل مکانیکی به سهولت صورت می گیرد. البته تعدد مراکز عرضه کنندۀ قطعات ماشین آلات کم است و نیاز به بررسی فاکتورهای متعددی پیش از سفارش قطعات یدکی بیل است.

با نصب چکش هیدرولیکی یا همان پنوماتیک بجای باکت یا بیل به دستگاه، به سهولت می توان سطوح سنگی و بتنی را با کمترین هزینه و دردسر تخریب نمود.

برای استعلام انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، میتسوبیشی، ولوو، دوسان و سایر برندهای معتبر جهانی می توانید با کارشناسان مرکز فروش فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید. این مجموعه یکی از اولین و بزرگ ترین فروشگاه هایی است که در حوزۀ فروش و پخش تجهیزات ماشین های سنگین و عمرانی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و گسترش داده است.

استعلام قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی

برای استعلام قیمت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی هپکو و... ، می توانید به فروشگاه های عرضۀ قطعات ماشین آلات سنگین مراجعه کنید. قیمت قطعات بیل به مدل، برند، نوع و جنس آنها بستگی دارد. ضمن آنکه قطعات وارداتی نیز به قیمت روز ارز بستگی دارند. در ایران به دلیل تحریم هایی که از سوی آمریکا برای صنعت ما وعظ شده است، موجب بی ثبات شدن بازار شده است. بنابراین سخت تر از گذشته می توان قطعات اورجینال بیل مکانیکی ارزان را خریداری نمائید.

قطعات بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری در یک سری لوازم یدکی متفاوت از یکدیگر می باشند. بنابراین هنگام خرید و جایگزین نمودن آنها توجه به برند، مدل و مشخصات فنی بیل مکانیکی ضرورت دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با کارشناسان فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید و پرسش های خود را مطرح نمائید.

 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 620
نمایش همه
علاقه مندی ها ()