لوازم یدکی لودر از قطعات مختلف در دسته بندی های متفاوت در ساخت لودر به کار برده شده اند. هر یک از قطعات یدکی لودر با هدف انجام کاری در ماشین تعبیه شده اند که بتوان از آن در جهت خاکبرداری در پروژه های راهسازی و عمرانی استفاده نمود و سطوح ناهموار و تپه ای را با خاکبرداری مسطح نمود. جک، یاتاقان متحرک و ثابت، میلنگ، پروانه موتور، سوپاپ هوا، پیستون لودر، واتر پمپ، پمپ های هیدرولیکی، پمپ مادر، واشر، کاسه نمد، ناخن باکت، روتوری گروپ، جک خالی کن، جک بالابر، توپی چرخ، صفحه گرافیت، کاسه چرخ، پلوس کوتاه و بلند و ... برخی از انواع لوازم یدکی لودر هستند.

در صورت بروز مشکلات فنی و اختلال در عملکرد هر کدام از قطعات، می توانید برای خرید  لوازم یدکی لودر با فروشگاه سرویس قطعه تماس گرفته و به صورت تلفنی و یا اینترنتی، موجود بودن قطعات مورد نظر خود را استعلام کنید.

خرید و فروش قطعات یدکی لودر

امروزه در سطح جهان شاهد خرید و فروش قطعات یدکی انواع لودر می باشیم. شرکت های معتبری در زمینۀ ساخت ماشین آلات سنگین فعالیت دارند و توانسته اند با ساخت ماشین آلات غول پیکر صنعتی، تحولی بزرگ در عرصۀ رشد و توسعۀ صنعت ساخت و ساز بوجود آورند. ماشین های لودر نیز در همین راستا ساخته شده و در دسترس صنعت گران قرار گرفته است، تا بتوانند از آن برای راهسازی جاده ها و همچنین ساختمان سازی استفاده کنند.

طراحی هر کدام از انواع لوازم یدکی لودر به نحوی است که از مواد اولیۀ درجه یک و با کیفیت ساخته شده اند که تحمل فشارهای وارده را داشته باشند. برای انجام کارهای دشوار ساخته در نظر گرفته شده اند و باید دارای جنس مقاوم باشند که قابلیت خاکبرداری در حجم بالا را داشته باشند و هنگام برخورد با سنگ، به راحتی ناخن باکت دچار آسیب نشود و بتوان گودبرداری و خاکبرداری زمین را انجام داد.

به دلیل کاربرد برای فعالیت های سنگین، احتمال آسیب دیدگی برای قطعات یدکی لودر وجود دارد و نیاز به تعویض آنها خواهد بود که بتوان عملکرد اصلی ماشین را به حالت اولیۀ خود بازگرداند. در صورت فشار آوردن و استفاده از لودر آسیب دیده، سطح صدماتی که به ماشین وارد آمده می تواند بیشتر شود و باعث افزایش خسارت بوجود آمده گردد.

خرید لوازم یدکی لودر اصل و ارزان

با اطلاع از این موضوع که تأمین قطعات اورجینال سخت است ولی برخی از شرکت های عرضه کنندۀ لوازم یدکی ماشین آلات سنگین که از سابقۀ زیادی در این عرصه برخوردار هستند، می توانید با اطمینان خرید لوازم یدکی لودر اصل با قیمت ارزان را انجام دهید. البته در سطح بازار قطعات تقلبی نیز با قیمت ارزان به فروش می رسد. بنابراین هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی انواع لودر، به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. برای خرید قطعات یدکی ماشین باید کیفیت جنس آنها را ملاک انتخاب خود قرار دهید.

قیمت خرید لوازم یدکی لودر مانند خرید لوازم یدکی لودر هیتاچی به جنس، نوع، مدل و برند لودر بستگی دارد. علاوه بر آنکه قیمت قطعاتی که وارداتی هستند نسبت به تولیدات داخلی گران تر به فروش می رسند. قطعات زیربندی، سیستم برق و احتراق ماشین، لوازم موتور، لوازم چرخ، لوازم باکت و ... شامل انواع لوازم یدکی ریز و درشت هستند که نقش بسزایی در عملکرد، تحمل و قدرت لودر دارد. پیش از اینکه قطعات آسیب دیده به دیگر لوازم یدکی درگیر فشار وارد کند و میزان خسارت به لودر افزایش پیدا کند، نیاز به تعویض قطعات است.

فروشگاه سرویس قطعه از امکانات بسزایی برخوردار است و تا کنون توانسته به عنوان یکی از فروشگاه های فعال در عرصۀ تأمین و توزیع لوازم یدکی لودر و سایر ماشین آلات سنگین در تهران و شهرستان ها خدمات رسانی کند.

 

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 598
نمایش همه
علاقه مندی ها ()