لوازم یدکی گریدر شامل یک سری قطعات اختصاصی است که موجب منحصربفرد کردن این مدل ماشین شده است. کاربرد عمدۀ ماشین گریدر در پروژه های ساخت و ساز، راهسازی و همچنین ساختمان سازی است. در واقع از این ماشین به روش های مختلف مورد استفاده و بهره برداری قرار گرفته می شوند. پیمانکاران با در اختیار داشتن این ماشین، قصد هموارسازی سطح زمین را دارند که با هر نوع ماشینی امکان پذیر نمی باشد. خرید و فروش  لوازم یدکی گریدر  نیز به همین منظور توسط برخی از شرکت ها و فروشگاه به عنوان یک کسب و کار، تأمین می شود و در اختیار مالکین ماشین گریدر قرار می گیرد.

چندین سال است که فروشگاه سرویس قطعه، توانسته فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ واردات و عرضۀ قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین آغاز نماید و بتواند با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال لوازم یدکی مورد نیاز دارندگان این نوع ماشین را تهیه کنند.

خرید قطعات و اجزای تشکیل دهندۀ گریدر

خرید  قطعات یدکی گریدر به واسطۀ فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین راهسازی، میسر می باشد. کاربرد این سبک از ماشین ها نسبت به خودروهای سواری اندک می باشد و به راحتی نمی توان لوازم یدکی انواع گریدر را با کیفیت اورجینال و قیمت ارزان خریداری نمود. به همین جهت تأکید می شود که از مراکز فروش معتبر پخش قطعات ماشین آلات راهسازی، اقدام به تأمین قطعات مورد نیاز ماشین نمائید.

پیش از استفاده از لوازم یدکی گریدر نیز باید از اصل بودن آنها اطمینان حاصل نمائید چون استفاده از قطعات تقلبی، می تواند فشار زیادی به دیگر قطعات درگیر وارد کند و آنها را دچار مشکل فنی سازد.

ماشین آلاتی که در حوزۀ اجرای پروژه های عمرانی و ساختمانی ساخته شده اند، به دلیل حجم کاری بالایی که دارند، باید نسبت به خرید قطعات و لوازم یدکی گرید و دیگر ماشین آلات توجه بیشتری گردد.

مزایای ماشین گریدر نیز در عملیات راهسازی بسیار است چون از این ماشین می توان به راحتی برای شیب سازی و مسطح نمودن جاده استفاده نمود. همچنین در فصول سرد سال نیز از تیغه های بزرگ گریدر برای برف روبی در سطح شهر و بیرون از آن استفاده می شود. تیغه های گریدر باعث تمایز این ماشین با دیگر ماشین آلات سنگین شده است. بنابراین نگهداری از لوازم یدکی گریدر لازم است چون از آن برای از بین بردن ناهمواری سطوح جاده نیز به کار برده می شود و بدین وسیله سرعت آماده سازی مراحل آسفالت کردن جاده افزایش پیدا می کند.

فروشگاه سرویس قطعه یکی از مجموعه های فعالی است که در تهران توانسته در زمینۀ تأمین و عرضۀ قطعات یدکی اصل گریدرهای کوماتسو، هپکو، کاترپیلار، زوملاین، ولوو و غیره فعالیت خود را با بهره گیری از افراد فنی و متخصص آغاز نماید. بدین وسیله می توانید برای خرید لوازم یدکی گریدر مانند خرید لوازم یدکی گریدر نیوهلند با این فروشگاه در تماس باشید.

قیمت لوازم یدکی گریدر

قیمت لوازم یدکی گریدر بر مبنای نوع قطعات، جنس، برند و مدل آن تعیین می شود. ضمن آنکه برای قطعات وارداتی، قیمت روز ارز نیز تأثیرگذار می باشد. برای اطلاع از قیمت آنلاین انواع قطعات گریدر می توانید با واحد فروش سرویس قطعه تماس بگیرید.

در حال حاضر فروشگاه ها و شرکت برای آنکه بتوانند سطح خدمات دهی مجموعۀ خود را گسترش دهند، از مزایای اینترنت استفاده نموده و وب سایت رسمی راه اندازی نموده اند. در نتیجه به صورت اینترنتی نیز می توانید در هر زمان و مکان، سفارش و استعلام موجودیت و یا قیمت لوازم یدکی انواع گریدر و یا دیگر ماشین آلات را انجام دهید.

فروشگاه سرویس قطعه با داشتن سال ها سابقۀ فعالیت در زمینۀ فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین، پاسخگوی درخواست خرید اینترنتی لوازم یدکی گریدر برای شما مشتریان گرامی باشد.

 فروشگاه سرویس قطعه 

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 686
نمایش همه
علاقه مندی ها ()