لوازم یدکی لودر شامل قطعات مختلفی است که عملکرد اصلی ماشین را تشکیل می دهد. کاربرد لودر برای اجرای پروژه های عمرانی و راهسازی می باشد که کاربرد جهانی دارد و برندهای معتبری از ماشین آلات لودر در سطح دنیا و داخل ایران مشاهده می شود. ماشین لودر برای فعالیت های سنگین طراحی شده است. در همین راستا فروش  لوازم یدکی لودر را با برند و مدل های متنوع در سطح بازار داخلی و خارجی می توان ملاحظه نمود. به دلیل اهمیت کاربرد گستردۀ ماشین لودر برای امور ساختمان سازی و اجرای پروژه های راهسازی، سالم بودن قطعات و لوازم یدکی لودر لازم است.

با توجه به نیاز بازار به قطعات ماشین آلات سنگین راهسازی، شرکت پارت یدک راهسازی نیز در تلاش بوده که بتواند با سرمایه گذاری مالی، انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو، زوم لاین، کاترپیلار، هپکو، ولوو، هیوندا و غیره را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تأمین نموده و در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار دهند.

انواع لوازم یدکی لودر

کاربرد لودر چرخ زنجیری حتی در منطقه هایی که دارای شیب و سربالایی است، قابل استفاده می باشد. چرا که انعطاف پذیری بالایی نسبت به سطوح ناهموار دارد. از جمله لوازم یدکی لودر می توان به قطعات باکت ، بازوی مفصلی، استیک، دکل، کابین گردان و غیره که در قسمت های بالایی لودر قرار دارند اشاره کرد. در قسمت های پایین ماشین نیز قطعات زیربندی لودر، لوازم یدکی موتوری لودر و ... تعبیه شده اند.

همان طور که گفته شد انواع ماشین لودر به صورت چرخ لاستیکی و یا چرخ زنجیری تولید شده و در دسترس متقاضیان قرار گرفته می شوند. در ساخت لودرهای مختلف، انواع قطعات ریز و درشت به کار برده می شوند که توانایی جابجایی خاک و نخاله های ساختمانی را داشته باشند. همچنین قطعات اضافی که می تواند کاربرد بیشتری به ماشین بدهد، همگی قابل تعویض بوده و می توان آن ها را در صورت ایجاد اشکالات فنی و ساختاری تعویض نمود.

برای خرید لوازم یدکی انواع لودر می توانید به فروشگاه و شرکت های معتبر مراجعه نمائید که به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ تأمین تجهیزات ماشین آلات سنگین با برندهای جهانی و ایرانی فعالیت می کنند. در این صورت با اطمینان می توانید با قیمت ارزان و کیفیت مرغوب انواع قطعات لودر چرخ زنجیری و یا لوازم یدکی انواع لودر چرخ لاستیکی را تهیه کنید.

با وجود کاربرد گستردۀ انواع ماشین لودر در داخل ایران، نیاز به تأمین قطعات یدکی لودر است. شرکت پارت یدک راهسازی نیز از ابتدای سرمایه گذاری و تأمین تجهیزات ماشین آلات سنگین، انواع لوازم یدکی لودر اصل را متناسب با درخواست مشتریان به فروش برسانند.

فاکتورهای اساس تعیین قیمت قطعات لودر

جنس، نوع، برند و مدل لودر از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت خرید لوازم یدکی لودر مانند خرید لوازم یدکی لودر کوماتسو می باشد که می توانید در سطح بازار داخل و خارج از کشور ملاحظه کنید. برای جایگزین نمودن قطعات لودر، نیاز به تهیۀ لوازم یدکی اصل و اورجینال است که مقاومت بالایی در برابر فشارهای وارده داشته باشند.

در واقع بخش اساسی و عملکرد اصلی ماشین آلات سنگین را قطعات و لوازم یدکی در دسته بندی های مختلف مشخص می کند. به عنوان مثال تمایز قابل توجه لودر چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی در قطعات چرخ لودر می باشد که امکان حرکت ماشین را در سطوح ناهموار و یا صاف مشخص می کند. به همین جهت تأمین لوازم یدکی لودر و سایر ماشین آلات سنگین حایز اهمیت است و از شرکت های معتبر و با سابقه باید تأمین نمود که طول عمر بالایی داشته باشند.

پیش از مراجعۀ حضوری به شرکت، می توانید به صورت تلفنی و همچنین اینترنتی از قیمت قطعات یدکی اصل لودر و سایر ماشین آلات توسط شرکت پارت یدک راهسازی مطلع شوید.

 

   شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 615
نمایش همه
علاقه مندی ها ()