دامپترک یا کمپرسی از سری ماشین آلات نیمه سنگین باربری است، که برای حمل مصالح ساختمانی، شن و ماسه و مواد معدنی مورد استفاده قرار می گیرد، این ماشین آلات صنعتی و باری نیروی اصلی خود را از پمپ هیدرولیک دامپتراک می گیرند که بسته به نوع و برند این ماشین آلات متفاوت  هستند و همواره از مهمترین قطعات اصلی آن می باشد، که بدون آن امکان حرکت و فعالیت این ماشین صنعتی غیرممکن خواهد بود. پمپ هیدرولیک دامپتراک بسته به ظرفیت موتور و حجم آن با یک طراحی صنعتی و پیچیده تولید می شود، البته الین قطعات پیچیده صنعتی که برپایه انرژی های هیدرولیکی فعالیت می کنند، به تنهایی هیچ کاربردی ندارند و برای استفاده از آن ها باید در کنار دیگر اجزاء و قطعات این ماشین صنعتی پرکاربرد قرار بگیرد. دامپتراک ها در صنعت عمران و ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرند و برندهای معتبری همچون کوماتسو، کاترپیلار و غیره نیز در تولید آن ها فعالیت دارند، که حجم، ظرفیت  و توان پمپ ها در هرکدام از آن ها متفاوت است. بنابراین متقاضیان خرید پمپ هیدرولیک دامپتراک در ابتدا باید برند و ظرفیت این پمپ ها را مشخص کرده و سپس از مراکز معتبر و رسمی عرضه لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی نسبت به تهیه آن ها اقدام نمود. مجموعه معتبر و خوشنام ایران هیدرولیک مرکزی با بیست سال فعالیت مستمر و کسب اعتبار در این بازار در شمار محبوبترین مراکز خرید پمپ هیدرولیک دامپتراک قرار گرفته است.

قیمت پمپ هیدرولیک دامپتراک

انواع پمپ هیدرولیک ماشین آلات راهسازی از نظر سبک طراحی، کیفیت، ظرفیت و حجم موتور تفاوت های بسیار زیادی بایکدیگر دارند و می توان آن ها را در گروه های انواع پمپ پره ای، پیستونی و دنده ای قرار داد، که برخی از اجزاء این پمپ ها نیز  همچون مخزن، پمپ، دریچه ها و محرک ها نیز در آن ها به تناوب تغییر مدل و ظرفیت تغییر می کند. همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، پمپ هیدرولیک دامپتراک تمامی انرژی لازم را برای حرکت این ماشین آلات تأمین می کند، بنابراین همواره در معرض خرابی و استهلاک قرار داد، و باید با چک کردن قطعات داخلی و وضعیت دوره ای آن استهلاک پمپ را به تعویق انداخت. قیمت پمپ هیدرولیک دامپتراک در مجموعه های معتبر و رسمی به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا بسیار مناسب تر از سایر مجموعه های فروش می باشد.

فروش پمپ هیدرولیک دامپتراک با مناسب ترین قیمت

گروه بازرگانی ایران هیدرولیک مرکزی از قدیمی ترین و معتبرترین مجموعه های فروش پمپ هیدرولیک لیفتراک با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد که همواره  اصالت کالا و سلامت فیزیکی قطعات خود را تضمین می کند. متقاضیان خرید انواع پمپ هیدرولیک دامپتراک با مراجعه به وب سایت فروشگاهی هیدروسنتر می توانند قطعات مورد نظر خود را انتخاب نمایند، تا این محصولات را در کوتاه ترین زمان از سراسر کشور تحویل بگیرند.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 637
نمایش همه
علاقه مندی ها ()