کوماتسو از محبوبترین و پرطرفدارترین برندهای اپنی تولید کننده لیفتراک و دیگر ماشین آلات راهسازی و عمرانی در مدل ها و ظرفیت های مختلف با بالاترین درجه کیفی می باشد، که در کنار تولیداتش انواع قطعات لیفتراک کوماتسو را نیز به بازارهای جهانی عرضه می شود، که نشان دهنده دوام و ماندگاری این محصولات می باشد. لیفتراک کوماتسو در مدل های برقی، دیزلی و دوگانه سوز طراحی و تولید می شود، که در هر مدل از آن ها قطعات لیفتراک کوماتسو نیز تغییر می کند، و کاربرد آن ها در صنایع مختلف متفاوت می باشد به عنوان مثال از انواع لیفتراک برقی در صنایع غذا و دارو که بهداشت محیط از اهمیت بالایی برخوردار است استفاده می شود و از لیفتراک های دیزلی در محیط های باز و برای جابجایی مواد و مصالح ساختمانی استفاده می شود. خرید لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو اصل که نسبت به قطعات تقلبی و بی کیفیت از دوام و ماندگاری بالاتری برخوردارهستند، از مهمترین دغدغه های دارندگان این ماشین آلات می باشد. شرکت ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از بیست سال فعالیت مستمر  در بازارهای واردات و عرضه لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، یکی از معتبرترین مراکز خرید قطعات لیفتراک کوماتسو  و دیگر برندهای مطرح و معتبر دنیا توانسته در صدر مجموعه های عرضه کننده و مورد اطمینان قرار بگیرد.

قیمت قطعات لیفتراک کوماتسو

همواره قیمت قطعات لیفتراک کوماتسو اصل در مقایسه با قطعات بی کیفیت و تقلبی این ماشین راهبردی بالاتر است، زیرا قطعات اصلی این ماشین آلات از دوام و پایداری بیشتری در برابر ضربه و فشار برخوردار هستند و استفاده از آن ها، کارایی و کیفیت این ماشین های سنعتی و پرکاربرد را در بالاترین سطح قرار می دهد. مدل ماشین، نوع قطعه، ابعاد و اندازه، متریال مصرفی، سال تولید و غیره از مهمترین پارامترهای تعیین قیمت قطعات لیفتراک کوماتسو است، و با مراجعه به مراکز معتبر و آنلاین می توان این قطعات را با قیمتی بسیار مناسب تر خریداری کرده و مورد استفاده قرار داد.

انواع قطعات لیفتراک کوماتسو

انواع قطعات لیفتراک کوماتسو در دو دسته قطعات اصلی و الحاقی قرار می گیرند، که قطعات اصلی همان طور که از نام آن هم پیداست، در تمامی این ماشین آلات ثابت هستند برای مثال می توان به شاخک ها، دکل، موتور، قطعات جلوبندی، باتری، شیلنگ ها و غیره اشاره کرد، که به صورت هماهنگ و منظم با یکدیگر کار می کنند. قطعات لیفتراک کوماتسو در بخش الحاقی شامل عدل گیر، رول گیر و بلوک گیر می شود که برای جابجایی مصالح و مواد مختلف به صورت مکانیزه مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش قطعات لیفتراک کوماتسو اصل

مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی از قدیمی ترین و خوشنام ترین مراکز فروش قطعات لیفتراک کوماتسو اصل و باکیفیت در مدل ها و ظرفیت های مختلف می باشد، که متقاضیان انواع لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو با مراجعه به سایت فروشگاهی هیدروسنتر می توانند تمامی قطعات مورد نظر خود را با مناسبترین قیمت و همراه با گارانتی اصالت کالا خریداری نمایند و مورد استفاده قرار دهند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 674
نمایش همه
علاقه مندی ها ()