هپکو یکی از معتبرترین و قدیمی ترین کمپانی های سازنده ماشین آلات راهسازی و کشاورزی در ظرفیت های مختلف از جمله انواع بیل بکهو به همراه قطعات بیل بکهو هپکو می باشد، که برای خدمات دهی بهتر به مشتریان خود، شعب نمایندگی خود را در سراسر کشور و برخی کشورهای خاورمیانه برپا کرده است و امروزه این برند صنعتی در شمار معتبرترین، ارزان ترین و پر طرفداراترین مجموعه های ماشین سازی قرار گرفته است. تمامی کاربرد های بیل مکانیکی و لودر به طور همزمان با حجم کمتر در این ماشین طراحی و پیاده سازی شده است، به همین دلیل در اکثر پروژه های عمرانی از آن به عنوان یک ابزار بسیار کلیدی یاد می شود، قطعات بیل بکهو هپکو در مدل های مختلف این ماشین صنعتی به مرور و در اثر عوامل مخرب ممکن است، آسیب ببینند و نیاز به تعویض پیدا کنند، که البته امری بدیهی است و در تمامی برندهای معتبر دنیا نیر به مورد اتفاق می افتد، که در چنین شرایطی خرید قطعات بیل بکهو هپکو برای دارندگان این برند محبوب بسیار ساده می باشد. مجموعه معتبر ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از 20 سال سابقه در  این بازار خدماتی به یکی از معتبرترین مراکز خرید قطعات بیل بکهو هپکو تبدیل شده است، که با عمل به تعهداتش جایگاه بسیار خوبی را به دست آورده است.

انواع قطعات بیل بکهو هپکو

از انواع قطعات بیل بکهو هپکو می توان به گیربکس، قطعات موتوری، قطعات جلوبندی، قطعات زیربندی، سرسیلندرها، بابکت و غیره اشاره کرد، که به صورت هماهنگ با یکدیگر کار می کنند. بیل بکهو هپکو نیز مانند دیگر برندهای معتبر دنیا ترکیبی از سه ابزار کاربردی از قبیل تراکتور، بیل مکانیکی و لودر می باشد و در صنایع عمران، راهسازی، کشاورزی و ساختمان سازی طرفداران بسیار زیادی دارد، زیرا چندین فعالیت مختلف را البته در حجم پایین تر به خوبی انجام  می دهد. با استفاده از خرید لوازم یدکی بیل بکهو نیوهلند می توان کارایی و دوام این ماشین صنعتی را به ابتدای کار با آن نزدیک نمود. قیمت قطعات بیل بکهو هپکو ارزان تر از تمامی برندهای اروپایی و آمریکایی است، زیرا این قطعات از تولیدات داخلی هستند و هزینه های سنگین گمرک، باربری، نوسانات نرخ ارز و غیره در آن ها تأثیر چندانی ندارد. طول عمر قطعات بیل بکهو هپکو نیز همانند قطعات اصلی و اورجینال آن می باشد، و با مراجعه به یک مرکز معتبر و یا نمایندگی این کمپانی خوشنام و با سابقه می توان به تمامی قطعات مورد نیاز خود، با قیمتی بسیار مناسب و اطمینان از صحت و سلامت قطعات دسترسی پیدا کرد.

 فروش قطعات بیل بکهو هپکو اصل

مجموعه فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی از اولین و باسابقه ترین مجموعه های عرضه کننده انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین و فروش قطعات بیل بکهو هپکو اصل با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت و اصالت کالا می باشد.با مراجعه به سایت فروشگاهی هیدروسنتر می توان قطعات مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین آنها اقدام نمود.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 536
نمایش همه
علاقه مندی ها ()