بیل بکهو هپکو از پرنفوذ ترین و کاربردی ترین ماشین آلات راهسازی و چند منظوره می باشد، که تمامی ویژگی های لودرها و بیل مکانیکی را با هم به ارث برده است، و در تمامی صنایع عمران و کشاورزی با حجم و فضای کم مورد استفاده قرار می گیرد، بنابراین لوازم یدکی بیل بکهو هپکو همواره در اثر برخورد با سطوح سخت و سنگی، جابجایی مواد، کار زیاد و غیره همواره در معرض خرابی و شکستگی قرار دارند و باید نسبت به تعویض به موقع آن ها با قطعات اصلی و باکیفیت اقدام نمود، تا عملکرد این ماشین ها را همواره بتوان در بالاترین سطح کیفی بتوان حفظ کرد. مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از دو دهه فعالیت در  عرضه واردات و فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین به یکی از معتبرترین مراکز خرید لوازم یدکی بیل بکهو هپکو با مناسبترین قیمت مبدل شده است، که همواره رضاین و اعتماد مشتریان را به همراه داشته است.

قیمت لوازم یدکی بیل بکهو هپکو اصل

قیمت لوازم یدکی بیل بکهو هپکو اصل در مقایسه با برند های آمریکایی، اروپایی، ژاپنی و کره ای بسیار مناسب تر و ارزان قیمت تر می باشد، تمامی ماشین آلات این مجموعه داخلی به همراه تمامی قطعات و  لوازم یدکی بیل بکهو هپکو در این مجموعه، از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند و در مقایسه با انواع برند های چینی و یا تحت لیسانس چین از محبوبیت و تقاضای بالاتری برخوردارند. زیبایی، دوام، پشتیبانی بسیار خوب، هزینه های پایین تعمیر و نگهداری و دسترسی ساده به تمامی لوازم یدکی بیل بکهو هپکو از مهمترین مزایای استفاده از بیل بکهو هپکو می باشد که سبب استفاده گسترده از آن در کشور شده است.

انواع لوازم یدکی بیل بکهو هپکو

بیل بکهو هپکو از محبوبترین تولیدات داخلی است که تمامی قطعات ریز و درشت آن را با کیفیت بسیار بالا عرضه می کند و طرفداران بسیار زیادی در خاورمیانه دارد. از انواع لوازم یدکی بیل بکهو هپکو می توان به کابین، فیلترها، گیربکس، سیستم هیدرولیک، بابکت، پایه های تعادل، موتور و غیره اشاره کرد، که البته در بخش الحاقی اجزایی از قبیل چکش پنتوماتیک، قیچی فلز بر و مته را نیز می توان  جایگزین بابکت نمود و کارایی این ماشین آلات را دو چندان نمود.

فروش آنلاین لوازم یدکی بیل بکهو هپکو

فروشگاه اینترنتی هیدروسنتر از محبوبترین و معتبرترین مجموعه های عرضه کننده انواع قطعات ماشین آلات سنگین و فروش لوازم یدکی بیل بکهو نیوهلند و هپکو با مناسب ترین قیمت و همراه با گارانتی اصالت کالا می باشد، که در تمام مدت حضور خود در این بازار پر متقاضی توانسته با عمل به تعهداتش رضایت و اعتماد مشتریان را جلب نماید، و یبشترین سهم از فروش لوازم یدکی بیل بکهو هپکو را به خود اختصاص دهد. ارسال فوری و مطمئن کالا با بهترین بسته بندی به سراسر کشور همراه با تأیید کیفیت و سلامت قطعات، از دیگر خدمات این مجموعه هستند، که مشتری مداری این مرکز فروشگاهی را به اثبات می رساند.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 752
نمایش همه
علاقه مندی ها ()