غلطک از سنگین ترین ماشین آلات عمرانی است که بیشترین فشار ممکن را به لایه های خاک از طریق نیروی مولد استاتیکی و ضربات پیاپی وارد می کند، تا با افزایش دانسیته آن میزان نفوذ پذیری آن را کاهش دهد. بنابراین لوازم یدکی غلطک به دلیل فشار بسیار بالای وارده بر سطوح مختلف خاکی همواره در معرض سایش و شکستگی قرار دارند، و باید در صورت خرابی و سایش به سرعت نسبت به تعمیر و یا تعویض آن ها اقدام نمود، تا بتوان عملیات راهسازی را از سر گرفت. غلطک ها اغلب در صنعت راهسازی و جاده ای مورد استفاده قرار می گیرند و بسته به نوع غلطک، روش کار آن ها متفاوت است، و با توجه به نوع و ظرفیت غلطک ها انواع لوازم یدکی غلطک نیز تغییر می کند. قطعات این ماشین آلات در مدل های جدیدتر آن ها با تغیرات بسیار زیادی در طراحی مواجه شده اند، و با افزایش قابلیت های این ماشین آلات، بسیار پیشرفته تر و مدرن تر شده اند. قیمت خرید لوازم یدکی غلطک در مدل های مختلف این ماشین غول پیکر با توجه به نوع قطعات و متریال مصرفی متفاوت است، و بدیهی است هر چه تکنولوژی و فناوری طراحی قطعات، پیچیده تر باشد، قیمت لوازم یدکی غلطک نیز افزایش پیدا می کند.

انواع لوازم یدکی غلطک

این ماشین آلات ضربه ای و بزرگ راهسازی از نظر نوع سیستم انتقال قدرت و ایجاد مولد های استاتیکی و ضربه ای در گروه های غلطک های پاچه بزی، غلطک های شبکه ای، غلطک ارتعاشی، غلطک صاف، پنتوماتیک و غیره قرار می گیرند که انواع لوازم یدکی غلطک نیز در هرکدام از آن ها متفاوت است، و از نظر طراحی بسیار متفاوت است. صفحات سنگین استوانه ای،گیربکس، شاسی، سیلندر، موتورهای مولد ارتعاش و انرژی و میله افقی حاوی وزنه برخی از قطعات و لوازم یدکی غلطک می باشد، که همواره در معرض آسیب های محیطی هستند، و خرید لوازم یدکی غلطک اصل و باکیفیت در شمار اصلی ترین خواسته های دارندگان این ماشین آلات سنگین و کاربردی می باشد. فروشگاه اینترنتی ایران هیدرولیک مرکزی از معتبرترین و باسابقه ترین مراکز خرید لوازم یدکی غلطک در برندها و ظرفیت های مختلف می باشد، و با مراجعه به سایت فروشگاهی آن می توان انواع قطعات مورد نیاز خود را با مناسبترین قیمت و تضمین کیفیت و اصالت کالا خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

فروش لوازم یدکی غلطک با ارزان ترین قیمت

مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی از اولین مجموعه های بازگانی واردات و فروش قطعات غلطک هپکو و... با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در کشور می باشد که در طول بیست سال فعالیت خود در این حوزه توانسته اعتماد و رضایت مخاطبان خود را با ارائه خدماتی از قبیل ارسال فوری و مطمئن کالا و تضمین کیفیت محصولات جلب نماید. متقاضیان خرید لوازم یدکی غلطک با مراجعه به سایت اینترنتی هیدروستر می توانند به راحتی قطعات مورد نظر خود انتخاب کرده و خریداری نمایند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 661
نمایش همه
علاقه مندی ها ()