قیمت لوازم یدکی غلطک هپکو

قیمت لوازم یدکی غلطک هپکو در مقایسه با دیگر برندهای آمریکایی، اروپایی و آسیایی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد، زیرا تمامی ماشین آلات این برند بزرگ صنعتی در داخل کشور طراحی می شود، و هزینه های حمل و نقل بین الملی و نرخ ارز نیز تأثیر چندانی در تولید و عرضه آن ها نخواهد گذاشت. نوع قطعه، سری و مدل ساخت، سبک طراحی و تولید و نوع متریال مصرفی از دیگر مواردی هستند که در تعیین قیمت خرید لوازم یدکی غلطک هپکو  مانند دیگر محصولات تولیدی تأثیر بسیار زیادی دارد.

هپکو از قدیمی ترین صنایع سازنده ماشین آلات سنگین در کشور است، که تمامی محصولات آن و انواع لوازم یدکی غلطک هپکو در خاورمیانه به دلیل کیفیت بالای قطعات، قیمت مناسب و هزینه های پایین تعمیر و نگهداری طرفداران بسیار زیادی دارد. بالابردن دانسیته خاک و ایجاد  افزایش مقاومت خاک و کم کردن قابلت نفوذ پذیری آن از مهمترین وظایف غلطک هپکو می باشد.  از انواع غلطک های این برند داخلی می توان به غلطک های شبکه ای، ارتعاشی، پاچه بزی، کفشک دار، فولادی صاف، پنتوماتیک و غیره اشاره کرد، که انواع لوازم یدکی غلطک هپکو در هرکدام از آن ها متفاوت است و روش کار آن ها در مقایسه با یکدیگر از نظر اجرا تفاوت هایی دارند.

انواع لوازم یدکی غلطک هپکو اصل

انواع لوازم یدکی غلطک هپکو اصل را به راحتی می توان از طریق نمایندگی های معتبر این برند ایرانی با مناسب ترین قیمت و اطمینان از کیفیت کالا خریداری کرد، این قطعات از نظر ظاهر و سبک طراحی در مدل های مختلف این ماشین قدرتمند کوبه ای بسیار متفاوت است و متقاضیان خرید لوازم یدکی غلطک هپکو باید به این موارد توجه ویژه ای داشته باشند. موتور مولد انرژی، قطعات استوانه ای، گیربکس، شاسی، فیلترهای هوا، چرخ و زنجیر، سیستم موتوری، سیستم هیدرولیک و غیره از جمله لوازم یدکی غلطک هپکو است، که به راحتی می توان به تمامی آن ها دسترسی داشت، زیرا خرید لوازم یدکی غلطک هپکو نسبت به برندهای خارجی دیگر بسیار ساده تر و مقرون به صرفه تر است زیرا این قطعات از تولیدات داخلی هستند و هزینه های حمل و نقل و گمرک و همچنین نوسانات نرخ ارز در آن ها تأثیری نخواهد داشت.

فروش آنلاین لوازم یدکی غلطک هپکو

مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی از خوشنام ترین و باسابقه ترین مراکز فروش قطعات غلطک هپکو با مناسب ترین قیمت می باشد، که سالهاست با عرضه انواع لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی اصل و باکیفیت توانسته اعتماد مشتریان را در این حوزه جلب نماید و در شمار برترین مجموعه های عرضه کننده این محصولات قرار بگیرد. متاقاضیان خرید لوازم یدکی غلطک هپکو با مراجعه به سایت فروشگاهی هیدرسنتر می توانند قطعات مورد نظر خود را انتخاب کرده و در صورت تمایل نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین آنها اقدام نمایند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 635
نمایش همه
علاقه مندی ها ()