بلدوزر هم مانند اغلب ماشین آلات حفاری و عمرانی در واقع یک تراکتور بزرگ است که در قسمت جلویی آن یک تیغه قرار گرفته، و با استفاده از آن ها می توان انواع عملیات جاده ای و عمرانی را با سرعت و دقت بسیار بالایی به انجام رسانید. بنابراین تیغه یکی از مهمترین قطعات بلدوزر است، که تمامی عملکرد این ماشین بزرگ عمرانی به آن وابسطه است و در برخی پروژه ها که نیاز به شکستن سنگ ها و یا کندن آسفالت ها باشد از ریپر به جای تیغه استفاده می شود، که کارایی این ماشین را به راحتی تغییر می دهد. اصلی ترین قطعات بلدوزر شامل تراکتور، تیغه، سیستم هدایت کننده تیغه و ریپر ( قطعه فرعی) می شود، که بسته به ظرفیت و مدل این ماشین از نظر ابعاد و طراحی تفاوت هایی با یکدیگر دارند. انواع بلدوزر را می توان براساس سیستم انتقال قدرت و هیدرولیک آن در دو گروه چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری قرار داد، که در این ماشین، به علت قرار گیری در محیط های سنگلاخی، سخت و صعب العبور  نوع چرخ زنجیری آن عملکرد بهتری دارد. مجموعه معتبر ایران هیدرولیک مرکزی از محبوبترین مراکز خرید قطعات بلدوزر اصل و باکیفیت در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی همراه با گارانتی اصالت کالا و تضمین کیفیت می باشد.

قیمت قطعات بلدوزر

بلدوزر ها را می توان براساس عملیات اجرایی و کارایی در گروه های انواع بلدوزرهای کوچک، بلدوزرهای متوسط، بلدوزرهای بزرگ و بلدوزر های حمل کننده موارد زائد و نخاله ها قرار داد، که انواع قطعات بلدوزر در هرکدام از این ماشین آلات با دیگری متفاوت است، بنابراین در هنگام خرید لوازم یدکی بلدوزر باید نوع ماشین، ابعاد و سایز قطعه را نیز مد نظر قرار داد. برند های بسیار زیادی در زمینه طراحی و تولید بلدوزر و  قطعات بلدوزر در حال فعالیت هستند که از مهمترین آن ها می توان به کاترپیلار، کوماتسو، هیوندا، نیوهلند و غیره اشاره کرد، که طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارند. قیمت قطعات بلدوزر با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله برند سازنده، نوع قطعه، متریال مصرفی، کیفیت تولید، نوع و سری ماشین و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود و با مراجعه به نمایندگی های معتبر و آنلاین می توان انواع قطعات بلدوزر را با قیمت پایین تر از مجموعه های غیر رسمی و آزاد خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

فروش آنلاین قطعات بلدوزر ارزان

مجموعه معتبر ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در بازارهای خرید و فروش آنلاین قطعات بلدوزر ارزان قیمت مانند فروش قطعات بلدوزر کوماتسو در تمامی برندهای مطرح و معتبر جهانی و ارسال فوری محصولات خود به سراسر کشور در کوتاه ترین زمان ممکن، به خوبی اعتماد متقاضیان این محصولات را جلب کرده است. متقاضیان خرید قطعات بلدوزر اصل و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی هیدروسنتر می توانند قطعات مورد نظر خود را در هر برندی انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آنلاین آن ها اقدام نمایند.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 662
نمایش همه
علاقه مندی ها ()