بلدوزر اسمی است که نسبت به دیگر ماشین آلات سنگین بیشتر شنیده می شود و در ذهن مخاطبان تصویر یک ماشین بسیار غول پیکر و قدرتمند را تداعی می کند. این ماشین سنگین در اغلب پروژه های راهسازی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرند، و  اغلب لوازم یدکی بلدوزر به دلیل مجاورت با رطوبت، برخورد مستقیم با اجسام سخت و سنگین و سایش بالای قطعات به دلیل کار بی وقفه این خودرو در معرض خرابی و شکستگی قرار دارند و باید به سرعت نسبت به تعویض قطعات معیوب با لوازم یدکی بلدوزر اصل و باکیفیت اقدام نمود، تا فعالیت این خودروها را بتوان به حالت اولیه آن ها بازگرداند. حفاری، تسطیح خاک، گود برداری، دکاپاژ، پخش مصالح و غیره از جمله موارد استفاده از انواع بلدوزر است. ریپر، تیغه، سیستم هدایت کننده تیغه و  تراکتور از مهمترین قطعات و لوازم یدکی بلدوزر در بخش اصلی این ماشین هستند، که به علت ارتباط مستقیم با جاده های خاکی بیشترین استهلاک را دارند. قیمت لوازم یدکی بلدوزر با توجه به نوع قطعه، برند سازنده، کیفیت تولید و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، به عنوان مثال قیمت خرید

لوازم یدکی بلدوزر که در رتبه اول ماشین آلات جهانی قرار دارد، در مقایسه با دیگر  برندهای صنعتی بالاتر است.

خرید لوازم یدکی بلدوزر اصل

این ماشین صنعتی و جاده ای در دو نوع چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی طراحی و تولید می شود و از آنجاییکه، بلدوزر یک ماشین جاده ای است، استفاده از نوع چرخ زنجیری آن  به علت استفاده در محیط های خاک، صعب العبور و ناهموار  طرفداران بیشتری دارد. انواع لوازم یدکی بلدوزر در مدل های مختلف این ماشین به ویژه در بخش سیستم هیدرولیک و انتقال قدرت تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند و دارندگان این ماشین آلات باید در هنگام انتخاب و خرید لوازم یدکی بلدوزر اصل و باکیفیت به برند سازنده، مدل و نوع این ماشین آلات توجه ویژه ای داشته باشند، تا در هنگام نصب و استفاده با مشکل مواجه نشوند.  از انواع لوازم یدکی بلدوزر می توان به ریپر، تیغه، چرخ و زنجیر، کابین، رادیاتور، سیستم هیدرولیک، قطعات جلوبندی و غیره اشاره کرد، که در مدل های مختلف متفاوت است. دوام، کارایی و عملکرد این ماشین آلات سنگین به انتخاب و خرید لوازم یدکی بلدوزر اصل در هر برند و کیفیتی بستگی دارد، و  دارندگان این ماشین آلات مراجعه به شعب نمایندگی و مراکز معتبر فروش آنلاین قطعات بلدوزر مانند مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی می توانند از بابت کیفیت، دوام و مانایی قطعه ها، اطمینان کامل داشته باشند.

فروش آنلاین لوازم یدکی بلدوزر

مجموعه معتبر و آنلاین ایران هیدرولیک مرکزی از خوشنام ترین و محبوبترین مجموعه های فروش لوازم یدکی بلدوزر کوماتسو است، که پس از بیست سال فعالیت مستمر در زمینه واردات و عرضه لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی فعالیت می کند و با اعتماد کامل می توان انواع قطعات مورد نظر خود را از وبسایت فروشگاهی آن خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 692
نمایش همه
علاقه مندی ها ()