گریدر کاترپیلار در صنعت عمران و راهسازی جاده ای از نظر دوام و کارایی بی رقیب است، و در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. این کمپانی آمریکایی با عرضه انواع قطعات گریدر کاترپیلار  اصل و باکیفیت در تمامی مدل ها و سری های تولید این ماشین آلات به بازارهای جهانی به خوبی به نیاز دارندگان این ماشین آلات سنگین راهسازی، خدمات می دهد و اعتبار نام خود را حفظ می کند. گریدر کاترپیلار در دو نوع دستی و موتوری یا دیزلی طراحی و تولید می شود، که امروزه نوع موتوری آن به دلیل تک کاربره بودن، قیمت مناسب، کیفیت بالا، مدیریت راهبردی بهتر و بسیاری موارد دیگر جایگزین نوع دستی آن شده است، اما همواره در زمین های خیس و مرطوب با خاک سست از گریدرهای دستی استفاده می شود، که البته انواع قطعات گریدر کاترپیلار در هرکدام از آن ها از نظر کارایی، سبک طراحی، نوع متریال مصرفی و سبک طراحی تفاوت های بسیار زیادی با یکدیگر دارند. قیمت خرید قطعات گریدر کاترپیلار به دلیل آنکه از نظر برند تولیدی در رتبه نخست کلاس های جهانی قرار گرفته است، بسیار بالاتر از دیگر برندهای اروپایی و آسیایی می باشد، که این مسئله را می توان در شمار نقاط ضعف این برند قدرتمند آمریکایی قرار داد. نوع و مدل گریدر، سری ساخت، ابعاد و اندازه قطعه، نوع متریال مصرفی و غیره از دیگر عامل های موثر در اختلاف قیمت قطعات گریدر کاترپیلار با یکدیگر می باشد، که در هنگام تهیه این محصولات باید مورد توجه قرار داد.

ویژگی های گریدر کاترپیلار

تسطیح خاک، افزایش مقاومت و دانسیته خاک، عملیات خاکریزی، شیب دادن جاده ها، لایروبی کانال ها، برفروبی جاده ها، حفر کانال و غیره از مهمترین ویژگی های گریدر کاترپیلار در صنعت راهسازی جاده ای و عمران می باشد، که به انجام این فعالیت ها سرعت و دقت بیشتری می بخشد. معمولا انواع لوازم یدکی گریدر کاترپیلار فارغ از کیفیت بی نظیر و دوام بالایی که دارند، مانند هر برند دیگری به مرور زمان و با قرار گیری در مجاورت رطوبت و اصطحکاک بالا یا برخورد اجسام سخت و سنگین، آسیب می بینند و باید نسبت به تعویض قطعات اقدام کرد. از انواع قطعات گریدر کاترپیلار می توان به سرسیلندر، واشر، قطعات جلوبندی، اکسل، قطعات زیربندی و بسیاری وسایل دیگر اشاره کرد، که به راحتی می توان با مراجعه نمایندگی های معتبر واردات و فروش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین، نظیر مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی که از محبوبترین مراکز آنلاین خرید قطعات گریدر کاترپیلار می باشد، انواع سفارشات خود را به راحتی تهیه کرد.

 فروش آنلاین قطعات گریدر کاترپیلار

سایت فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی از بهترین و معتبرترین درگاه های فروش قطعات گریدر هپکو و کاترپیلار و دیگر برندهای مطرح و معتبر در دنیا می باشد. مجموعه تجاری هیدروسنتر با بیست سال فعالیت درخشان در این عرصه توانسته اعتماد و رضایت خریداران را با ارائه خدماتی همچون ارسال فوری و مطمئن کالا به سراسر کشور، قیمت مناسب و گارانتی اصالت کالا جلب نماید و بستر یک خرید امن و غیر حضوری را برای متقاضیان لوازم یدکی گریدر کاترپیلار فراهم نماید.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 640
نمایش همه
علاقه مندی ها ()