ماشین آلات غول پیکر عمرانی و راهسازی هر کدام عملکردی مشخصی دارند و در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. گریدر یکی از بزرگترین ماشین های صنعتی است که اغلب در حوزه راهسازی مورد استفاده قرار می گیرد. قطعات گریدر به دلیل وزن سنگین این ماشین و انجام عملیات عمرانی سنگین، همواره به دلیل رطوبت بالا، اصطحکاک و برخورد با اجسام سخت و سنگین  دچار خرابی و شکستگی می شوند و برای ادامه فعالیت با این ماشین سنگین راهداری در ابتدای کار باید نسبت به خرید قطعات گریدر اصل و تعویض قطعات معیوب آن اقدام نمود، تا بتوان عملکرد دوباره آن را بازگرداند. گروه بازرگانی ایران هیدرولیک مرکزی از معتبرترین و خوشنام ترین مراکز خرید قطعات گریدر باکیفیت و اصل در تمامی برندهای مطرح و معتبر دنیا نظیر هپکو، کاترپیلار، کوماتسو و غیره می باشد و تمامی سفارشات مشتریان را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده کرده و به سراسر کشور ارسال می کند.

انواع قطعات گریدر

گریدرهای موتوری به دلیل تک کاربره بودن، سهولت دسترسی، مدیریت ساده تر و جایگزن نمونه های دستی آن شده اند و در اغلب پروژه های راهسازی و عمرانی مورد استفاده قرار می گیرند. از انواع قطعات گریدر می توان به گیربکس، جک بالابر، رادیاتور، بلبرینگ، شاتون، سوپاپ موتور، سیستم هیدرولیک، قطعات جلوبندی و غیره اشاره کرد، که به راحتی می توان تمام اجزاء ریز و درشت آن را از مجموعه های معتبر و آنلاین عرضه کننده این محصولات با مناسبترین قیمت خریداری کرد و مورد استفاده قرار داد. حفر کانال، جوی های v شکل، حفر گودال، کندن ریشه درختان، برفروبی، لایروبی رودخانه ها و هموارسازی سطوح و غیره از جمله عملیاتی است که این ماشین سنگین کاربردی به بهترین شکل ممکن به انجام می رساند.

قیمت قطعات گریدر

گریدرها در دو نوع موتوری و دستی طراحی و تولید می شوند که البته نمونه های دستی آن ها امروزه از رده خارج شده است، و بدیهی است که سبک طراحی و نوع قطعات گریدر در هرکدام از این نمونه ها با دیگر متفاوت است، و این تغییرات سطح کارایی و دامنه عملکردی این ماشین غول پیکر صنعتی و جاده ای را مشخص می کند.  قیمت خرید قطعات گریدر کوماتسو و... نیز تحت تأثیر نوع این ماشین، سبک و مدل طراحی، نوع متریال مصرفی، کیفیت تولید و برند سازنده آن  متفاوت است، و دارندگان این ماشین آلات سنگین در هر نوع و برندی با مراجعه به مجموعه های معتبر واردات و فروش آنلاین قطعات گریدر می توانند محصولات مورد نظر خود را با مناسب ترین قیمت انتخاب کرده و خریداری نمایند.

فروش قطعات گریدر اصل

شرکت ایران هیدرولیک مرکزی از محبوبترین مراکز واردات و فروش قطعات گریدر اصل و باکیفیت در تمامی برندهای معتبر داخلی و خارجی با مناسب ترین قیمت و تضمین کیفیت و اصالت کالا می باشد، که محصولات خود را از طریق سایت فروشگاهی هیدروسنتر و یا به صورت حضوری با مناسب ترین قیمت در اختیار متقاضیان خرید لوازم یدکی گریدر اصل قرار می دهد.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 627
نمایش همه
علاقه مندی ها ()