گریدر اغلب برای هموار سازی جادهای و دیگر سطوح مورد استفاده قرار می گیرد، که در برخی از پروژه ها نیز به منظور افزایش مقاومت و دانسیته خاک مورد استفاده قرار می گیرد و لوازم یدکی گریدر نیز مانند دیگر قطعات ماشین آلات سنگین به دلیل تحمل فشار، رطوبت، اصطحکاک و غیره همواره در معرض خرابی و شکستگی قرار دارند، و باید به سرعت نسبت به تعویض قطعات معیوب با قطعات و لوازم یدکی گریدر اصل اقدام نمود، تا کارایی و عملکرد این ماشین جاده ای را به سطح ابتدایی آن بازگرداند. حفرکانال، کندن جوی، تسطیح خاک، هموارسازی، کندن ریشه درختان، برفروبی و غیره از جمله وظایف اصلی این ماشین آلات غول پیکر عمرانی و جاده ای می باشد، که سبب شده در پروژه های عمرانی که در محل هایی که خاک سست دارد، استفاده از آن ضروری باشد.  خرید لوازم یدکی گریدر در برندهای داخلی و خارجی باید از طریق مراکز معتبر و نمایندگی های رسمی واردات و عرضه لوازم یدکی ماشین آلات سنگین مانند مجموعه ایران هیدرولیک مرکزی صورت بگیرد تا از کیفیت و اصالت محصول بتوان آسوده خاطر بود.

قیمت لوازم یدکی گریدر

از انواع لوازم یدکی گریدر میتوان به لوازم یدکی، گیربکس، دینام، سرسیلند، انواع پمپ هیدرولیک، لوازم جک بالابر در انواع مختلف، جک خالی کن، سوپاپ هوا و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که با توجه به برند و مدل گریدر باید لوازم یدکی مناسب و موردنیاز را خریداری نمود. برندهای بسیار زیادر در زمینه تولید ماشین آلات سنگین ازجمله گریدر در سراسر دنیا در حال فعالیت هستند، که از معتبرترین آن ها می توان به کاترپیلار، کوماتسو و هپکو اشاره کرد، و طبیعی است که قیمت لوازم یدکی گریدر در هرکدام از آنها متفاوت است، البته پارامترهای دیگری نیز مانند نوع قطعه، متریال مصرفی، سبک طراحی و تولید و نوع این ماشین نیز در تعیین قیمت خرید قطعات گریدر کاترپیلار تأثیرات بسیار زیادی دارند.

فروش لوازم یدکی گریدر

شرکت ایران هیدرولیک مرکزی با سال ها فعالیت در زمینه فروش لوازم یدکی گریدر یکی از موفق ترین مراکز عرضه و ارائه لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی بوده و امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است تا متقاضیان بتوانند با مراجعه به سایت این فروشگاه لوازم یدکی گریدر را با ارزان ترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایند. از خدمات این مجموعه میتوان به گارانتی اصالت کالا و ارسال فوری و مطمئن محصول اشاره کرد. باید توجه داشت که گریدر ها در دو نوع موتور دار و بدون موتور موجود می باشند که استفاده از نوع بدون موتور آن برای زمین های سخت و یا آبدار مناسب تر می باشد، گریدر موتور دار نیز خود به دو دسته تقسیم میشود گریدر های سبک که معمولا برای تسطیح سطوح و پخش کردن مواد خاکی از آن استفاده میشود و گریدر های سنگین که از این نوع گریدر بیشتر برای عملیات خاکی با حجم بالا استفاده می شود با توجه به نوع گریدر و برند آن میتوان لوازم یدکی گریدر مناسب را تهیه نمود.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()