لوازم یدکی جرثقیل از قطعات مختلفی تشکیل شده است که مرتبط به قطعات بدنه، قطعات موتور، سیستم سوخت رسانی، چرخ، کابین راننده و غیره می شود. حتماً به یاد داشته باشید که خرید  لوازم یدکی جرثقیل را از شرکت های معتبر خریداری کنید چون چند سال اخیر تعدد قطعات تقلبی و متفرقه افزایش یافته است و این مسئله مشکلات زیادی را برای مالکین ماشین آلات سنگین بوجود آورده است.

شرکت پارت یدک راهسازی با در اختیار داشتن امکانات و سرمایه گذاری لازم، توانسته از ابتدای فعالیت چند سالۀ مجموعۀ خود، در امور تأمین و واردات قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین با برندهای معتبر جهانی چون کاترپیلار، کوماتسو، هیوندا، میتسوبیشی، سانی، کیس و ... در کنار برندهای داخلی هپکپو و غیره به هموطنان خدمات رسانی می کند.

خرید قطعات و لوازم یدکی جرثقیل با قیمت ارزان

کاربرد ماشین جرثقیل برای جابجایی و همچنین بالا و پایین کردن وسایل سنگین می باشد. البته با اتصال برخی از لوازم یدکی جرثقیل چون چنگک، قرقره، موتور و ... قابلیت کاربردی دیگری نیز پیدا می کند. فروش لوازم یدکی جرثقیل در سه طبقه بندی متفاوت ثابت، متحرک و ثقفی صورت می گیرد. از این رو هنگام خرید قطعات جرثقیل اصل، این نکته را مد نظر داشته باشید. علاوه بر آنکه مدل و برند جرثقیل نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

همانطور که در سطح بازار مشاهده کرده اید، هر کدام از شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین از هر ماشین، مدل های مختلفی تولید کرده اند که دارای مشخصات فنی متفاوت هستند و به منظور اجرای عملکرد خاص ساخته شده اند. به همین علت در سطح بازار شاهد فروش انواع لوازم یدکی جرثقیل کوماتسو متناسب با مدل های مختلف این ماشین می باشیم.

تأمین انواع لوازم یدکی جرثقیل اصل ارزان

همانطور که می دانید قیمت لوازم یدکی جرثقیل به برند و مدل قطعات جرثقیل بستگی دارد. همچنین کیفیت و جنس قطعات نیز به نوبۀ خود تأثیر مستقیم بر روی ارزش و بهای قطعات ماشین آلات سنگین دارد. با توجه به اینکه کاربرد جرثقیل برای جابجایی وسایل سنگین می باشد، عدم توجه به توان و قدرت موتور و لوازم یدکی اصلی جرثقیل امکان آسیب دیدگی قطعات ماشین بیشتر می شود و این مسئله نیاز به عملکرد درست راننده باز می گردد. هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی جرثقیل اورجینال مانند خرید لوازم یدکی جرثقیل هیوندا نیز تأکید می شود، این نکات را در نظر بگیرد چون تأثیر مستقیم بر روی بازدهی و توان عملکرد جرثقیل خواهد داشت.

با توجه به تعدد لوازم یدکی جرثقیل با برند و مدل های مختلف، می توانید به صورت اینترنتی و مراجعه به وب سایت رسمی شرکت پارت یدک راهسازی از موجود بودن قطعات جرثقیل مورد نظر اطلاع پیدا کنید و در صورت نیاز لیست قیمت انواع لوازم یدکی جرثقیل را درخواست کنید.

 

   شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 595
نمایش همه
علاقه مندی ها ()