لودر از ماشین های سنگین و راهسازی به شمار می رود. با استفاده از لودر می توان کار های عمرانی را انجام داد. لودر ها بسیار پر قدرت بوده و می توانند در شرایط مختلف کار کنند. با استفاده از لودر می توان خاکبرداری را انجام داد و در حجم بالایی خاک را جابجا نمود. لودر از دسته ماشین های تراکتوری است که دارای بازو و جام می باشد که به وسیله ی جام بزرگ خود می تواند حجم زیادی از خاک را جابجا کند. به همین دلیل برای بارگیری ماشین ها می توان از لودر ها کمک گرفت.  لوازم یدکی لودر در زمان فعالیت این وسیله ممکن است آسیب ببیند و نیاز به قطعات جدید پیدا کنند. برای تهیه ی قطعات لودر می توان به مراکز فروش قطعات ماشین آلات سنگین مراجعه نمود.

خرید اینترنتی لوازم یدکی لودر

خرید لوازم یدکی لودر بسیار مهم بوده و باید در زمان خرید اطلاعات کافی درباره ی این قطعات داشته باشیم تا بتوانیم نوع مناسبی را انتخاب نماییم. خرید از مراکزی که قطعات باکیفیت را به شما ارائه دهند ، بسیار مهم است. فروشگاه سرویس قطعه از مجموعه های فعال در بخش فروش انواع لوازم و  قطعات مورد نیاز لودر می باشد. خرید اینترنتی می تواند زمان کمتری را از شما بگیرد و بتوانید از فروشگاه های دور از منطقه ی خود ، نیز خرید خود را انجام دهید، بنابراین برای خرید لوازم یدکی لودر به راحتی می توانید از طریق اینترنت خرید خود را انجام دهید.

فروش لوازم یدکی لودر اورجینال

لوازم یدکی لودر در صورتی می تواند کارایی خوبی را از خود نشان می دهند که اورجینال باشند، در واقع برند های معتبر جهانی که کیفیت های بسیار خوبی دارند به دلیل استقبال افراد از این قطعات، نمونه های فرعی توسط افراد سودجو به فروش می رسد، و اگر اطلاعات کافی در زمینه ی خرید لوازم یدکی لودر نداشته باشید به دام کلاهبرداران خواهید افتاد، پس باید از فروشگاه های قابل اعتماد خرید خود را انجام دهید.

انواع لودر

لودر چرخ زنجیری

لودر های چرخ زنجیری لودر هایی هستند که با توجه به نوع طراحی آن ها ، توانایی کار کردن در زمین های ناهموار را دارند. همان طور که از نام این لودر مشخص است، این لودر دارای چرخ های زنجیری می باشد تا توانایی حرکت بر روی زمین های سنگ ریزه ای یا گلی و خاکی  را داشته باشد. لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری با طراحی ویژه ای که ساخته شده ، به آن امکان حرکت در زمین های شیب دار را نیز می دهد. سرعت این لودر ها از لودر های چرخ لاستیکی به دلیل شرایط سخت کاری ، کمتر است اما کارایی این دو ماشین یکی می باشد.

لودر چرخ لاستیکی

لودر های چرخ لاستیکی یکی از انواع لودر های پر کاربرد می باشد که دارای چرخ های لاستیکی است که در زمین های مسطح می تواند کارکر خوبی داشته باشد. لوازم یدکی لودر چرخ لاستیکی در برخی قسمت ها مانند چرخ ها متفاوت با نوع چرخ زنجیری است. این لودر سرعت بالایی دارد اما تنها قادر به حرکت برای روی زمین های هموار است و در شرایط کاری لودر چرخ زنجیری توانایی کار را ندارد. معمولا از لودر چرخ لاستیکی برای انجام کار های کوچک شهری بسیار مناسب است. برای خرید لوازم یدکی لودر فوتون به سایت سرویس قطعه مراجعه کنید.

بکهو لودر

بکهو لودر ها، لودر هایی با کارایی ویژه می باشند که از نظر لوازم یدکی لودر با لودر های دیگر کمی متفاوت تر می باشند و دارای بیلی در قسمت پشت مشین هستند که این ماشین ها می توانند کار لودر و بیل را با هم انجام دهند. این نوع لودر حجم کوچکتری را در میان لودر به دارد. فروشگاه سرویس قطعه از فروش انواع لوازم یدکی لودر می باشد که انواع قطعات اصلی و اورجینال را به ما ارائه می دهد.

  فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 610
نمایش همه
علاقه مندی ها ()