کمپانی بزرگ نیوهلند یک مجموعه بزرگ چند ملیتی با بیش از ۱۳۰ سال سابقه فعالیت در زمینه تولید انواع ماشین آلات راهسازی و حفاری نظیر لودر و همین طور لوازم یدکی لودر نیوهلند می باشد، که به دلیل پشتیبانی دائمی از محصولاتش همواره در سراسر دنیا طرفداران بسیار زیادی دارد. لودر نیوهلند نیز در انواع لودر چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری و بکهو لودر طراحی و تولید  می شود که هر کدام از آنها در پروژه های مختلف با موقعیت های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرند و معمولا لوازم یدکی لودر نیوهلند در هرکدام از آن ها بسته به مدل و سبک طراحی متفاوت است و متقاضیان خرید لوازم یدکی لودر نیوهلند اورجینال و با کیفیت باید به این موارد دقت نمایند، تا در نهایت بتوانند عملکرد این خودروها را به وضعیت اولیه آنها برگردانند.

قیمت لوازم یدکی لودر نیوهلند اصل

قیمت لوازم یدکی لودر نیوهلند اصل و باکیفیت با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله نوع قطعه مصرفی، سری ساخت، طراحی قطعات، نوع متریال مصرفی، برند سازنده، کیفیت تولید و گارانتی قطعات  تعیین می شود. فروشگاه معتبر ایران هیدرولیک مرکزی امکان خرید انواع لوازم یدکی لودر نیو هلند را در  در تمامی مدل های تولیدی این کمپانی را به صورت مجازی و حضوری برای متقاضیان این محصولات در سراسر کشور فراهم کرده است، که با استقبال بسیار بالایی نیز همراه بوده است.

قطعات اصلی لودر نیوهلند

لودرها بیشترین شباهت ممکن را به انواع تراکتور دارند با این تفاوت که در قسمت جلویی آن ها یک جام قرار گرفته، که عملکرد و دامنه فعالیت های ماشین حفاری به ظرفیت و نوع ناخن های آن وابسته است. بنابراین از انواع قطعات اصلی لودر نیوهلند می توان به جام، شاسی، موتور و سیستم هیدرولیک اشاره کرد، که هر کدام  از آن ها بسته به مدل و نوع این ماشین آلات تغییر می کنند و در زمان خرید قطعات لودر هپکو همواره باید به این موارد توجه نمود. سیستم جلوبندی، گیربکس، قطعات زیربندی، فیلترها، ناخن و غیره از دیگر لوازم یدکی لودر نیوهلند است، که به راحتی می توان تمامی آنها را با تضمین کیفبت و اصالت کالا از بازارهای لوازم یدکی لودر نیوهلند با مناسب ترین قیمت خریداری کرد، و تا مدت ها از بابت کارکرد صحیح این قطعات آیوده خاطر بود.

انواع قطعات اصلی لودر نیوهلند

 مجموعه بزرگ و آنلاین ایران هیدرولیک مرکزی از خوشنام ترین مراکز واردات و فروش لوازم یدکی لودر نیوهلند اصل در تمامی مدل ها و ظرفیت های این ماشین محبوب و کاربردی در کشور است، که تمامی محصولات خود را به صورت حضوری و آنلاین در اختیار مشتریان در سراسر کشور با مناسب ترین قیمت و به صورت بی واسطه و مستقیم همراه با گارانتی اصالت کالا قرار می دهد. متقاضیان خرید لوازم یدکی لودر برند نیوهلند با مراجعه به سایت معتبر این مجموعه و یا تماس با کارشناسان مجرب فروش این مرکز، به راحتی نسبت به خرید و ثبت سفارشات خود اقدام نمایند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()