لودرهای چینی به لودرهایی گفته می شود که ساخت کشور چین و یا تحت لیسانس چین هستند و  به دلیل هزینه های بسیار پایین نگهداری بسیار  ارزان تر از بقیه لودرها می باشند. لوازم یدکی لودر چینی به دلیل کارکرد بی وقفه این ماشین آلات در انجام فعالیت های سنگین عمرانی و راهسازی نظیر کندن جوی، گود برداری، حمل مصالح و نخاله در معرض فرسودگی قرار دارند و باید به طور مرتب نسبت به بازدید لوازم یدکی و در صورت نیاز تعویض لوازم یدکی لودر چینی اقدام شود تا از وقفه در انجام عملیات عمرانی جلوگیری شود. لوازم یدکی لودر چینی در سری های مختلف این ماشین از قبیل بکهو لودر، لودر چرخ لاستیکی و چرخ زنجیری متفاوت می باشد، و باید در هنگام تهیه لوازم یدکی لودر چینی به مدل و سری ساخت این ماشین آلات توجه کرد.

قیمت لوازم یدکی لودر چینی

قیمت لوازم یدکی لودر چینی در مقایسه با دیگر برندهای مطرح و معتبر جهانی از قبیل کاترپیلار، دوسان، هیتاچی، هیوندا، کوماتسو و غیره بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد، و از طرفی امکان دسترسی به قطعات آن در بازارهای داخلی بسیار ساده و امکان پذیر است. قیمت لوازم یدکی لودر چینی اصل در مقایسه با قطعات و لوازم یدکی بی کیفیت و تقلبی این ماشیتن آلات حفاری که به دلیل تقاضای بالا به وفور در بازار یافت می شود، قدری بالاتر است، اما به دلیل ماندگاری و دوام بالا و گاراتتی قطعات برای مشتریان بسیار توجیه پذیر است.

انواع لوازم یدکی لودر چینی

انواع لوازم یدکی لودر چینی اصل و باکیفیت را باید از مجموعه های معتبر و آنلاین واردات و فروش لوازم یدکی و لوازم یدکی لودر چینی خریداری کرده و از بابت کارکرد قطعات آن و دوام و ماندگاری محصول خریداری شده آسوده خاطر بود. جام، شاسی، موتور، سیستم هیدرولیک، قطعات جلوبندب، قطعات زیربندی و غیره از جمله لوازم یدکی لودر چینی است، که می توان آن را له سادگی از بازارهای لوازم یدکی تهیه کرد. خرید لوازم یدکی لودر چینی اصل به بهبود عملکرد و دوام قطعات این ماشین آلات کمک می کند، و هزینه های تعمیر و نگهداری این ماشین پرکاربرد و محبوب عمرانی را کاهش می دهد، بنابراین اگر به دنبال یک لودر ارزان قیمت و باداوم هستید، انواع لودر چینی و لودر لیوگانگ انتخاب های مناسبی برای شما می باشد.

فروش آنلاین لوازم یدکی لودر چینی

فروش آنلاین لوازم یدکی لودر چینی نیز همانند دیگر لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی در برندهای معتبر داخلی و خارجی از طریق  نمایندگی رسمی ایران هیدرولیک مرکزی با بیس از ۲۰ سال سابقه فعالیت مستمر در این زمینه،  همراه با گارانتی اصالت کالا و تضمین کیفیت قطعات  عرضه می شود، و این مجموعه در تمام دوران فعالیت خود توانسته اعتبار و رضایت مشتریان را کسب نماید. متقاضیان  خرید لوازم یدکی لودر چینی با مراجعه به سایت فروشگاهی این مجموعه می توانند، لیست قطعات مورد نظر خود را در مدل های مختلف این لودر انتخاب کرده و خریداری نمایند، ارسال فوری کالا به سراسر کشور و خرید آنلاین محصولات از دیگر خدمات این مجموعه در قبال مشتریان می باشد.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 555
نمایش همه
علاقه مندی ها ()