کمپانی های چینی نیز برای کسب درصدی از فروش ماشین آلات صنعتی وارد میدان شده اند که از مهمترین آن ها می توان به صنایع فوتون اشاره کرد که سالهاست با تولید و عرضه انواع لودرهای سبک و سنگین به همراه لوازم یدکی لودر فوتون با مناسب ترین قیمت به بازارهای جهانی راه پیدا کرده اند. این کمپانی بزرگ هم مانند دیگر صنایع چینی با عرضه محصولات خود با کمترین قیمت ممکن توانسته توجه بسیاری از فعالان این صنعت و مشتریان را جلب نماید، البته قیمت پایین یکی از اصلی ترین سیاست های کمپانی های چینی برای فروش محصولاتشان می باشد. لوازم یدکی لودر فوتون در انواع چرخ لاستیکی، چرخ زنجیری و بکهو لودر در تمامی سری های تولیدی این محصولات در بازارهای جهانی عرضه شده است و می توان از دیگر دلایل محبوبیت این لودرهای چینی به سهولت دسترسی به خرید لوازم یدکی لودر فوتون در سراسر دنیا با مناسب ترین قیمت اشاره کرد. شرکت های بسیار زیادی در شمار نمایندگی های برندهای چینی و مراکز بازگانی واردات و عرضه مستقیم قطعات یدکی ماشین آلات راهسازی فعالیت می کنند، که از مهمترین آن ها می توان به نمایندگی ایران هیدرولیک مرکزی اشاره کرد، که امکان خرید لوازم یدکی لودر فوتون اصل و باکیفیت را به صورت های حضوری و آنلاین فراهم کرده است.

قیمت لوازم یدکی لودر فوتون

از انواع لوازم یدکی پر استفاده لودر فوتون می توان به جام، ناخن ها، قطعات جلوبندی، موتوری، سیستم هیدرولیک چرخ و زنجیر و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که در مدل های متنوع این ماشین آلات متفاوت هستند. لودر فوتون در شمار پرکاربردترین لودر های چینی در دنیا قرار دارد، که تمامی مدل های آن از جمله بکهو لودر فوتون طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده است، لایروبی، برداشتن موانع، برفروبی، حفر جوی، جابجایی مواد و غیره از جمله قابلیت های لودر فوتون در عمران و راهسازی است که به مرور به دلیل اصطحکاک بالا شرایط شکستگی و سایش لوازم یدکی لودر فوتون را فراهم کی کند و پیدا کردن قطعات اصلی این لودر کوچک چینی در شمار وظایف اصلی دارندگان این ماشین آلات سنگین قرار می گیرد. قیمت لوازم یدکی لودر فوتون با توجه به موارد بسیار زیادی از جمله نوع قطعه، ابعاد و اندازه، متریال مصرفی، نوع قطعه، هزینه های واردات، نوسانات ارز و بسیاری موارد دیگر تعیین می شوند که در مجموعه های معتبر واردات و فروش لوازم یدکی لودر این قیمت ها بسیار مناسب تر و پایین تر از فروشگاه های واسطه می باشد.

 فروش لوازم یدکی لودر فوتون اصل

 با گذشت بیش از بیست سال فعالیت مستمر مجموعه بزرگ ایران هیدرولیک مرکزی در زمینه واردات و فروش لوازم یدکی لودر فوتون اصل و دیگر ماشین آلات راهسازی، این فروشگاه آنلاین همچنان در رأس نمایندگی های قابل اعتماد و خوشنام عرضه این محصولات قرار گرفته است. با مراجعه به سایت این مجموعه می توان انواع قطعات مورد نظر خود را به سادگی انتخاب کرد و آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین بسته بندی و همراه با گارانتی اصالت کالا از سراسر کشور دریافت نمود.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 569
نمایش همه
علاقه مندی ها ()