لودر چینی در واقع به محصولاتی گفته می شود که در کشور چین تولید شده یا تحت لیسانس این کشور می باشد، و همراه با انواع لوازم یدکی و قطعات لودر چینی به سراسر دنیا عرضه   می شود، این محصولات نسبت به دیگر برندهای اروپایی، کره ای و آمریکایی از قیمت ارزان تر و مناسب تری برخوردار است.  لورد های چینی در انواع مختلفی همچون لودر چیینی خزنده یا چرخ زنجیری و لودر چینی چرخ لاستیکی روانه بازار شده اند، که از از نظر نوع طراحی و همین طور قطعات لودر چینی تفاوت هایی با یکدیگر دارند، به عنوان مثال در محیط های خاکی با مسیر های صعب العبور همواره از لودرهای چرخ زنجیری استفاده می شود، اما به دلیل مانور بسیار بالای انواع لودرهای لاستیکی در پروژه های ساخت و ساز و عمران این لودرها طرفداران بیشتری دارند و به موازات آن قطعات لودر چینی چرخ لاستیکی در بازارهای جهانی متقاضیان بیشتری دارد. کیفیت، نوع قطعه، متریال مصرفی، ابعاد و اندازه قطعات و غیره از جمله مواردی هستند که در تعیین قیمت خرید قطعات لودر چینی تأثیر مستقیم دارند، اما در مجموع قیمت این محصولات در مقایسه با دیگر برندهای اروپایی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

انواع قطعات لودر چینی

ظرفیت لودر و ابعاد آن از مهمترین دلایل تغییر قطعات و لوازم یدکی آن ها است، کارکرد و ظرفیت لودرها بر اساس ابعاد و ظرفیت جام  آن ها مشخص می شود، که باعث قرار گیری این محصولات در  گروه کوچک، متوسط و بزرگ شده است. از انواع  قطعات لودر چینی می توان به فشنگ حرارتی، جک بالابر، جام، پمپ هیدرولیک لودر، قطعات جلوبندی، قطعات زیربندی، قسمت موتوری و غیره اشاره کرد، که به راحتی می توان آن ها را از مراکز معتبر و آنلاین مانند فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی تهیه کرد. انواع قطعات لودر چینی در سری های مختلف ساخت این محصولات با یکدیگر تفاوت هایی از نظر ابعاد و اندازه و کیفیت ساخت دارند، که  متقاضیان خرید قطعات لودر در نوع چینی ارزان قیمت و با کیفیت در ابتدا باید این موارد را مد نظر قرار دهند، تا در انتخاب و خرید لوازم یدکی این ماشین آلات با مشکل مواجه نشوند.

فروش قطعات لودر چینی اصل

فروشگاه معتبر و آنلاین ایران هیدرلیک مرکزی با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در زمینه واردات و فروش قطعات لودر اصل چینی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در بین عرضه کنندگان انواع لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی اعتبار و جایگاه ویژه ای کسب کرده است. متقاضیان خرید انواع قطعات لودر چینی و دیگر ماشین آلات راهسازی در تمامی برندها می توانند به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کرده و قطعات مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایند، از دیگر تعهدات و خدمات این مجموعه در قبال مشتریان می توان به  عرضه محصولات همراه با گارانتی اصالت کالا و ارسال فوری کالا به سراسر کشور با مناسب ترین قیمت اشاره کرد که رضایت خریداران را در پی داشته است.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 516
نمایش همه
علاقه مندی ها ()