گریدر از پرکاربردترین ماشین آلات راهسازی است که معمولا در گوشه و کنار جاده ها می توان نمونه هایی تز آن را در برندها و ابعاد مختلف مشاهده کرد که در  نمونه های دستی و موتوری طراحی و تولید شده اند، و انواع لوازم یدکی گریدر در هرکدام از آن ها متفاوت است، البته امروزه به دلیل تک کاربره بودن، سرعت و سهولت انجام کار، مدیریت بهتر و  غیره گریدرهای موتوری جایگزین گریدرهای دستی شده اند که از  نظر کارایی و نوع لوازم یدکی گریدر تفاوت های بسیار زیادی بایکدیگر دارند. کندن جوی، حفر گودال، کندن ریشه های درختان، برف روبی، تسطیح سطح جاده ها و غیره از جمله کاربردهای این ماشین بزرگ راهسازی و عمرانی است، که در برندهای متنوع و سری های مختلف تولید روانه بازارهای جهانی شده اند و روز به روز قابلت های آن ها ارتقاء پیدا می کند. کمپانی های بسیار زیادی در زمینه طراحی و تولید این ماشین آلات عمرانی و همین طور انواع لوازم یدکی گریدر فعالیت می کنند، که با عرضه و تولید قطعات این ماشین پرکاربرد جاده ای در تمامی مدل ها حمایت دائمی از تولیداتشان را به نمایش مشتریان گذاشته اند. بنابراین بسته به نوع قطعه، ابعاد و اندازه، کاربرد، نوع متریال مصرفی و کیفیت تولید و بسیاری موارد دیگر قیمت خرید لوازم یدکی گریدر تعیین می شود که این قیمت در مجموعه های معتبر آنلاین و فروش مستقیم کالا مانند مجموعه بزرگ ایران هیدرولیک مرکزی به دلیل حذف واسطه های فروش، بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد.

خرید لوازم یدکی گریدر ارزان

قطعات اصلی و مصرفی گریدر در تمامی مدل های این ماشین غول پیکر شامل تیغه، شاسی یا بدنه، سیستم هیدرولیک، محل نگهداری سوخت، کابین، واشر و گسکت، محل نگهداری سوخت و غیره می شود، که در مدل های مختلف این ماشین حفاری از نظر ابعاد و اندازه، نوع متریال مصرفی، تکنولوژی تولید و غیره با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین متقاضیان خرید لوازم یدکی گریدر ارزان قیمت و باکیفیت از فروشگاه ها و مراکز معتبر در ابتدا باید برند سازنده، نوع و سری ساخت ماشین خود را انتخاب کرده و سپس نسبت به خرید قطعات مورد نظر خود اقدام نمایند تا در عملکرد این ماشین آلات و همین طور نصب قطعات مشکلی به وجود نیاید.

 فروش آنلاین لوازم یدکی گریدر

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی سالهاست که به عنوان یکی از قدرتمندترین مراکز فروش قطعات گریدر کوماتسو و دیگر ماشین آلات صنعتی فعالیت می کند و توانسته اعتماد و رضایت خریداران را با عرضه مستقیم و بی واسطه کالا با مناسب ترین قیمت و همراه با گارانتی اصالت کالا جلب نماید، و در شمار خوشنام ترین مجموعه های واردات و عرضه لوازم یدکی ماشین آلات سنگین قرار بگیرد. متقاضیان خرید لوازم یدکی گریدر با مراجعه به سایت فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی می توانند تمامی قطعات مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند.

 شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 666
نمایش همه
علاقه مندی ها ()