بلدوزرها از جمله ماشین آلات راهسازی است که در انواع کوچک، بزرگ، متوسط و بلدوزرهای جمع آوری مواد زائد برای فعالیت هایی همچون دکاپاژ، ایجاد راههای موقتی در مناطق صعب العبور، حفر گودال و کندن مورد استفاده قرار می گیرد، که بدیهی است لوازم یدکی بلدوزر در هرکدام از آن ها متنوع می باشد. این ماشین آلات راهسازی به دلیل کار در مناطق صعب العبور، فشار بسیار بالایی را متحمل می شوند که در پی آن قطعاتش در معرض سایش، شکستگی و اصطحکاک بالا قرار می گیرد، و تأمین لوازم یدکی بلدوزر اصل به یکی از مهمترین دغدغه های دارندگان این ماشین آلات سنگین قرار می گیرد. زیرا با توجه به وفور قطعات بی کیفیت این نوع از ماشین آلات در بازارهای لوازم یدکی و تعمیرگاه ها، انتخاب قطعه اصل و باکیفیت برای دارندگان این ماشین آلات بسیار سخت و در برخی موارد به دلیل شباهت بسیار نزدیک آن ها امکان پذیر نمی باشد. بنابراین بهترین راه خرید لوازم یدکی بلدوزر در تمامی مدل های چرخ دار، خزنده و مینی بلدوزر مراجعه به مراکز معتبر واردات و فروش آنلاین قطعات بلدوزر مانند مجموعه فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی است، تا از بابت عملکرد و صحت قطعات بتوان آسوده خاطر بود.

قیمت لوازم یدکی بلدوزر اصل

بلدوزر یکی دیگر از ماشین آلات صنعتی است که در ابعاد و اندازه های مختلف با کاربری های متفاوت طراحی و تولید می شود و بسته به نوع و مدل بلدوزر بالطبع لوازم یدکی بلدوزر نیز تغییر می کند. بلوزر تمام قدرت خود را از تیغه جلویی اش وام می گیرد، و می توان آن را به عنوان مهمترین قطعه این ماشین معرفی کرد البته از دیگر لوازم یدکی بلدوزر می توان به ریپر، تیغه، سیستم هدایت کننده تیغه، موتور، گیربکس، سیم برقی و غیره اشاره کرد. این نوع از ماشین آلات راهسازی در برندهای معتبر داخلی و خارجی مانند کاترپیلار، کوماتسو، لیبهر، زملاین، هپکو و غیره طراحی و تولید می شوند، که هر کدام از آن ها دارای مدل ها و سری های مختلفی از ساخت هستند، و لوازم یدکی بلدوزر نیز در آن ها تغییر می کند. بنابراین موارد بسیاری از جمله برند سازنده، سری ساخت، مدل دستگاه، نوع قطعه، متریال مصرفی و بسیاری موارد دیگر در تعیین قیمت لوازم یدکی بلدوزر اصل دخالت دارند، که البته بسته به هزینه های گمرک و حمل و نقل کالا این قیمت های تعیین شده از سوی کمپانی ها قدری تغییر می کنند.

 فروش لوازم یدکی بلدوزر با مناسب ترین قیمت

مجموعه معتبر ایران هیدرولیک مرکزی از باسابقه ترین مجموعه های واردات و فروش قطعات بلدوزر با مناسب ترین قیمت و گارانتی اصالت کالا است، که در بازارهای خرید و فروش لوازم یدکی جایگاه و اعتبار ویژه ای در نزد مشتریان دارد. متقاضیان خرید لوازم یدکی بلدوزر با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند تمامی قطعات مورد نظر خود را در برندهای مختلف داخلی و خارجی سفارش دهند و در کوتاه ترین زمان ممکن در محل تعیین شده تحویل بگیرند.

 شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 702
نمایش همه
علاقه مندی ها ()