بلدوزر از جمله ماشین آلات عمرانی و سنگین راهسازی است که از آن به عنوان یه هموارساز برای تسطیح خاک، پی ریزی، ایجاد راههای موقتی در مناطق صعب العبور، دکاپاژ، کندن زمین و غیره استفاده می شود، که به دلیل فشار بالای کار قطعات بلدوزر در معرض خرابی و شکستگی قرار دارند و برای عدم ایجاد وقفه و اختلال در کار باید به صورت دوره ای و مرتب تمامی لوازم یدکی بلدوزر را بررسی کرد و در صورت ساییدگی و خرابی به موقع آن ها را تعویض نمود تا در  روند اجرایی پروژه ها کوچکترین اختلالی به وجود نیاید. عملکرد انواع بلدوزر های چرخ دار، خزنده و مینی بلدوزر وابسطه به تنظیم طول و ارتفاع تیغه می باشد، و بسته به نوع این ماشین آلات، قطعات بلدوزر نیز تغییر می کند. آن ها نیز تغییر می کند.  کیفیت قطعات بلدوز و اصل بودن آن ها در ماندگاری و عملکرد این ماشین آلات تأثیر مستقیم دارد و در صورت بی کیفیت بودن آن ها ممکن است در کار دیگر اجزاء این ماشین سنگین راهسازی اختلال ایجاد نماید، و به مرور هزینه های بسیار سنگینی را به اپراتورها و دارندگان این دستگاه ها تحمیل نماید. قیمت قطعات بلدوزر در مدل ها و ظرفیت های مختلف آن بسته به برند سازنده، نوع قطعه، متریال مصرفی، ابعاد و اندازه و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، و معمولا قیمت قطعات بلدوزر اصل در مقایسه با قطعات بی کیفیت و تقلبی آن قدری بالاتر است که امری واضح و بدیهی می باشد.

خرید قطعات بلدوزر اصل

کمپانی های قدرتمند بسیاری در زمینه تولید انواع بلدوز و قطعات یدکی آن در حال فعالیت و رقابت با یکدیگر می باشند، که از مهمترین آن ها می توان به کوماتسو، کاترپیلار، لیبهر، زملاین، هپکو و غیره اشاره کرد. خرید قطعات بلدوزر اصل بسته به نوع و برند سازنده از طریق نمایندگی های معتبر واردات و عاملین فروش این محصولات به روش های مجازی و حضوری امکان پذیر است، با مراجعه به این مراکز می توان از صحت و دوام قطعه خریداری شده اطمینان حاصل نمود. نمایندگی بزرگ ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از دو دهه فعالیت مستمر در زمینه واردات و پخش انواع قطعات بلدوزر و دیگر قطعات ماشین آلات کشاورزی و عمرانی توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و به قدرتمند ترین تأمین کنندگان لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی مبدل شود.

فروش قطعات بلدوزر با ارزان ترین قیمت

مجموعه معتبر ایران هیدرولیک مرکزی سالهاست که در زمینه واردات و فروش قطعات بلدوزر کاترپیلار و... با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت در حال فعالیت می باشد و با ارسال فوری قطعات و تضمین کیفیت و اصالت کالاها در بازار خرید و فروش قطعات یدکی ماشین آلات سنگین بی رقیب می باشد. متقاضیان خرید قطعات بلدوزر با کیفیت در تمامی مدل ها و برندهای تولیدی داخلی و خارجی با مراجعه به سایت فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی به راحتی می توانند قطعات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند.

 شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 717
نمایش همه
علاقه مندی ها ()