لوازم یدکی غلطک از قسمت های مختلف تشکیل شده است که نقش مهمی بر روی عملکرد ماشین دارد. غلطک یکی دیگر از ماشین آلات سنگین است که با هدف متراکم کردن خاک و آسفالت مورد استفاده قرار گرفته می شوند. انواع لوازم یدکی غلطک در بازار موجود می باشد که متناسب با مدل و برند ماشین به فروش می رسند. هر کدام از ماشین آلات سنگینی که ساخته شده و در دسترس شرکت ها قرار گرفته می شوند، به منظور کاهش حجم کار و همچنین هزینه های پروژه های راهسازی کاهش پیدا می کند. از این رو ایجاد شرایط مناسب برای خرید لوازم یدکی غلطک لازم و ضروری است چون حادثه خبر نمی کند و ماشین غلطک همانند سایر ماشین آلات ممکن است، دچار آسیب دیدگی شوند و نیاز به تعویض  لوازم یدکی غلطک خواهند داشت.

فروشگاه سرویس قطعه در حوزۀ فروش قطعات و تجهیزات ماشین آلات سنگین در سراسر کشور فعالیت می کند و امکان سفارش اینترنتی قطعات غلطک و سایر ماشین الات راهسازی را برای مشتریان فراهم می کند.

نکات مهم خرید لوازم یدکی غلطک اورجینال

همانطور که می دانید اکثر قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین از طریق واردات تأمین شده و در اختیار مشتریان قرار گرفته می شوند. برای خرید انواع قطعات غلطک اصل می توانید به فروشگاه های معتبر مراجعه کنید. شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین چون کاترپیلار، کوماتسو ژاپن، هیوندا، ولوو، هیتاچی و ... ماشین غلطک را در مدل های متنوع تولید و در دسترس مشتریان فراهم قرار گرفته می شود.

با توجه به کاربرد قابل توجه ماشین غلطک برای متراکم سازی سطوح جاده، نیاز به ذکر است که هر کدام از قطعات غلطک باید سالم بوده که بتواند فشار لازم را بر روی سطوح جاده آورد و بتوانند به کمک این ماشین استحکام جاده های راه اندازی شده را افزایش دهند.

در حال حاضر شرکت های تولید کنندۀ غلطک، این ماشین را در مدل های متنوع ساخته اند که مقاومت بالایی داشته باشند و در عین حال بتوان از مزایای آن برای اجرای روش های مختلف متراکم سازی استفاده نمود. به عنوان مثال غلطک ارتعاشی، غلطک فولادی صاف، غلطک پاچه بزی، غلطک پنوماتیک برخی از انواع ماشین سنگین غلطک هستند که برای یک هدف ساخته شده اند ولی دارای قطعات و لوازم یدکی غلطک متفاوت از یکدیگر می باشند که تمایز قابل توجه آنها را مشخص می کند.

پیش از مراجعۀ حضوری برای خرید لوازم یدکی غلطک می توانید از فروشگاه سرویس قطعه موجود بودن قطعات را به صورت تلفنی و یا اینترنتی استعلام کنید.

خرید قطعات غلطک کوماتسو و سایر برندها

همانطور که می دانید در حال حاضر تمام شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین در میان محصولات مجموعۀ خود، سازندۀ ماشین غلطک در اندازه و مدل های مختلف هستند. به این ترتیب هنگام خرید قطعات غلطک باید توجه داشته باشید که لوازم یدکی غلطک کوماتسو را خریداری می کنید و یا لوازم یدکی غلطک ولوو و ... .

در حالت کلی می توان گفت که هر کدام از قطعات و لوازم یدکی ماشین غلطک متناسب با همان ماشین ساخته شده است چون دارای مشخصات فنی اختصاصی هستند و هنگام خرید لوازم یدکی غلطک ارتعاشی هیتاچی نباید از قطعات غلطک کوماتسو خریداری کنید چون هر کدام از شرکت های سازنده ممکن است از قطعات مختلف با مشخصات ساختاری و کاربردی متفاوت در ساخت ماشین استفاده کرده باشند.

فروش لوازم یدکی غلطک پنوماتیک یا همان چرخ لاستیکی مانند فروش قطعات غلطک هپکو طوری تعبیه شده اند که امکان اجرای پروژه های پایانی خاک بر روی آسفالت را برای راننده فراهم می کند.

فروشگاه سرویس قطعه جزء مراکزی است که فعالیت تخصصی در حوزۀ تأمین و فروش انواع لوازم یدکی غلطک اصل با برندهای معتبر در تهران دارد و قادر به ارائه خدمات در سراسر کشور می باشد.

 

  فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 714
نمایش همه
علاقه مندی ها ()