لوازم یدکی بیل مکانیکی دارای قطعات مختلفی است که امکان خاکبرداری عمیق را به اپراتور می دهد. از جمله ماشین‌هایی که در صنعت کاربرد بسیار زیادی دارند ماشین بیل مکانیکی می باشد . از این ماشین در حفاری کردن، انجام گود برداری و همچنین انجام کار های خاک برداری صنعتی به کار برده می شود .  این ماشین نیز مانند هر ماشین دیگری در نوع خود دارای انواع  لوازم یدکی بیل مکانیکی می باشد. ماشین بیل مکانیکی از جمله ماشین ‌هایی است که انرژی مورد نیاز خود را از طریق گازوئیل تامین می کند. زیرا موتور بیل مکانیکی از نوع دیزلی می باشد. علاوه بر عملیات هایی که در بالا به آن اشاره شد بیل مکانیکی دارای کاربردهای دیگری نیز هست که یکی از آنها استفاده به عنوان چکش های صنعتی است.

فروشگاه سرویس قطعه از ابتدای فعالیت حرفه ای خود، با سرمایه گذاری داخلی توانسته در حوزۀ فروش قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین چون بیل مکانیکی برند کوماتسو، کاترپیلار امریکا، هیوندا، هپکو ساخت ایران و غیره در سراسر کشور خدمات رسانی کند.

فاکتورهای مهم خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی

ماشین بیل مکانیکی به دلیل طراحی فوق العاده ای که دارد، از قابلیت اتصال قطعات جانبی برخوردار می باشد. بنابراین بر اساس کاربردی که برای این ماشین در نظر گرفته اید، می تواند خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی را انجام دهید. به این منظور می‌توان با اضافه کردن قطعه‌ای به نام چکش روی بیل مکانیکی در قسمت بازو، از آن به عنوان تخریب کننده قسمتهایی استفاده کرد که نمی توان به نوع دیگری آنها را تخریب نمود. مثلاً برای تخریب بعضی از دیوارها از ماده های منفجر کننده و همچنین بمب ها استفاده می کنند ولی برای بعضی از این نقاط نمی‌توان از این مواد استفاده نمود، که در این گونه موارد بیل مکانیکی کاربرد بسیار زیادی خواهد داشت. تنوع فروش قطعات بیل مکانیکی در سطح بازار نیز به دلیل کاربری است که این ماشین در پروژه های راهسازی دارد.

برای سفارش اینترنتی لوازم یدکی بیل مکانیکی مانند خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه سرویس قطعه مراجعه کنید. بدین وسیله می توانید استعلام و یا سفارش خود را متناسب با نوع قطعات یدکی که نیاز دارید، ثبت کنید. از شباهت هایی که می توان برای لودر ها و بیل مکانیکی نام برد، این است که هر دو را می‌توان در عملیات‌های مختلفی مانند گودبرداری و حفر کردن استفاده نمود.

البته باید عنوان کرد که بیل مکانیکی دارای قدرت بیشتری است و همچنین می تواند با ظرافت بیشتری این کار را انجام دهد. زیرا توانایی این را دارد که در عملیات های مختلف مربوط به حفر کردن و همچنین گودبرداری از تخریب شدن دیوارهای مختلف و همچنین ریختن دیواره ها جلوگیری نمایند. این ویژگی باعث می شود بیل مکانیکی کاربرد بسیار بیشتری نسبت به لودر داشته باشد. برای لودر ها نیز می توان گفت آنها می توانند هنگام عملیات های خود میزان خاک بیشتری را بردارند ولی در کل در عملیات‌های صنعتی، بیل مکانیکی کاربرد بسیار بیشتری خواهد داشت. بنابراین خرید قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی برای مالکین این نوع ماشین سنگین بسیار لازم است.

قیمت قطعات بیل مکانیکی

قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی ارتباط مستقیم با نوع و کاربرد قطعات دارد. به این ترتیب می توانید متناسب با جنس و کاربردی که هر کدام از لوازم یدکی دارند، با قیمت ارزان و یا گران اقدام به خرید لوازم یدکی اورجینال بیل مکانیکی نمائید. نیاز به ذکر است که متناسب با برندهای مختلف ماشین آلات سنگین، انواع قطعات و لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، هیتاچی، میتسوبیشی و غیره تولید و مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص استعلام و قیمت قطعات ماشین آلات سنگین می توانید با فروشگاه سرویس قطعه  تماس بگیرید.

  فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 514
نمایش همه
علاقه مندی ها ()