لوازم یدکی لیفتراک به عنوان یکی از ماشین آلات صنعتی و حمل و نقل محسوب می شود. لیفتراک ها وسیله ای جهت برطرف کردن مشکلات جابجایی سنگین و حجیم می باشند. به این صورت که از این وسایل در اماکن صنعتی و حمل و نقل داخلی انبار ها استفاده می کنند. می دانیم که هر وسیله تشکیل شده از قطعات بسیار مختلف است. در این مقاله درباره کاربرد و ویژگی های قطعات لیفتراک صحبت می کنیم. به طور کلی لوازم یدکی لیفتراک به دو دسته قطعات بدنه یا بیرونی و قطعات داخلی که شامل موتور و اجزای داخلی آن است تقسیم می شوند. بدنه و قطعه های بیرونی لیفتراک شامل پاشنه شاخک، کابین، چراغ هایی که در عقب کار شده اند، محافظی که بالای سر راننده قرار می گیرد، چراغ هایی که در جلو قرار گرفته اند، میله هایی که بار را نگهداری می‌کنند، پاشنه شاخه ای که بار روی آن نهاده می‌شود.

برای خرید انواع لوازم یدکی لیفتراک می توانید به شرکت پارت یدک راهسازی مراجعۀ حضوری، تماس تلفنی و یا اینترنتی ارتباط برقرار کنید.

فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک اصل

با توجه به کاربرد عمده ای که این وسیلۀ باری دارد، شاهد فروش انواع لوازم یدکی لیفتراک در مدل و برندهای مختلف در سطح بازار می باشیم.

دکل لیفتراک، زنجیره ای که از آن برای بالا و پایین بردن بار استفاده می کنند و به عنوان یکی از مهمترین لوازم یدکی لیفتراک محسوب می شود. درپوشی که بر روی موتور قرار می دهند، چرخ هایی که هم در جلو و هم در عقب لیفتراک قرار دارند. مورد دیگری که قطعه بیرونی لیفتراک را تشکیل می‌دهد، وزنه تعادل است. لیفتراک از یک کابین تشکیل شده است که این کابین دارای قطعه های داخلی شامل نمایشگر، سوئیچ پدال ها و فرمان صندلی می باشد. از دیگر قطعات یدکی لیفتراک می توان به انواع لوازم یدکی داخلی اشاره کرد. منظور از قطعات داخلی لوازم و قطعه هایی است که در داخل ماشین مورد استفاده قرار گرفته می شود.

برای مثال برای ساخت و تهیه موتوری که روی لیفتراک قرار می دهند از قطعات واشر سر سیلندر پیستون، شاتون، سوپاپ، میل سوپاپ، پمپ هیدرولیک و دیگر پمپ ها استفاده می شود. دیگر لوازم یدکی داخلی لیفتراک می توان به شیر هیدرولیک، باتری دیفرانسیل، گیربکس و کاربراتور اشاره کرد. برای این ماشین لیفتراک، فیلترهایی نصب شده است که شامل فیلتر صافی بنزین، فیلتر هوا، فیلتر روغن و فیلتر گیربکس است که به منظور تصفیه سازی به کار برده می شوند. دیگر لوازمی که قطعات داخلی لیفتراک را کامل می کنند مخزن فیلتر هوا، شمع و وایر ها، رادیاتور، پمپ آب و... اشاره کرد.

خرید انواع قطعات لیفتراک

متناسب با تنوع ماشین لیفتراک، فروشگاه های عرضه کنندۀ ماشین آلات سنگین امکان خرید قطعات لیفتراک هیوندا ،کوماتسو، ولوو، دوسان، هیتاچی، هپکو و ... را با کیفیت اورجینال و قیمت ارزان فراهم کرده است.

امروزه تشخیص قطعات اصل و اورجینال لیفتراک از قطعات فیک بسیار دشوار است. به همین علت پیدا کردن لوازم یدکی لیفتراک که اصل بوده و اورجینال باشند و همچنین همراه با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه هستند بسیار دشوار و چالش برانگیز است. به این منظور برای تهیه انواع قطعات لیفتراک اصل توصیه ما به شما این است که لوازم مورد نیاز خود را از شرکت هایی که رسمی هستند و مجوز دارند تهیه کنید.

شرکت های سازندۀ لیفتراک متناسب با میزان حجم کار، انواع لیفتراک را در ابعاد بزرگ و کوچک ساخته و به بازار عرضه نموده اند. از این رو هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی لیفتراک، برند و مدل ماشین را مد نظر داشته باشید. برای خرید انواع لوازم یدکی لیفتراک می توانید با کارشناسان فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

 

 شرکت پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 738
نمایش همه
علاقه مندی ها ()