لودر کاربردی ترین ماشین در انجام پروژه های ساختمانی و عمرانی است، لودر ها در اندازه های مختلف ساخته می شوند و به دلیل عملکرد و انعطاف پذیری زیادی که دارند موارد استفاده بسیاری دارند، و به مرور ممکن است در اثر فعالیت زیاد لوازم یدکی لودر آسیب ببیند و نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا نماید. کندن جوی، حمل نخاله و زباله های ساختمانی، خاک برداری، کندن جوی، حفر گودال و غیره از جمله کاربردهای این ماشین چند منظوره می باشد، و با توجه به استفاده متداول از این نوع ماشین آلات راهبرد، تقاضای خرید لوازم یدکی لودر در مدل ها و ظرفیت های مختلف نیز افزایش پیدا می کند. صنایع معتبر و بزرگ تولید کننده ماشین آلات راهسازی از قبیل کوماتسو، ولوو، لیبهر، کاترپیلار، دوسان  و غیره با عرضه و پخش انواع لوازم یدکی لودر در مدل ها و ظرفیت های متفاوت توانسته اند به خوبی نیازهای بازارهای جهانی را پاسخ دهند و اعتبار خود را در بین مشتریانشان حفظ کنند.  قیمت لوازم یدکی لودر در نمایندگی ها و مراکز فروش آنلاین به دلیل عرضه بی واسطه و مستقیم قطعات بسیار اقتصادی تر از فروشگاه های متفرقه و بازار آزاد است، البته موارد نظیر برند سازنده، ویژگی های قطعه، نوع قطعه، متریال مصرفی و غیره نیز در تعیین قیمت لوازم یدکی لودر اصل بی تاثیر نیستند.

انواع لوازم یدکی لودر اصل

لودرها برحسب روش طراحی و تولید در سه گروه کلی انواع لودر چرخ زنجیری، لودر چرخ لاستیکی و بهکو لودر تقسیم می شوند، و بدیهی است که برخی از لوازم یدکی لودر اصل در هر کدام از آن ها تغییر می کند. از پرکاربردترین لوازم یدکی لودر می توان به سیستم هیدرولیک، چرخ و زنجیر، قطعات جلوبندی، قطعات زیربندی و غیره اشاره کرد، که با مراجعه به نمایندگی های آنلاین می توان انواع لوازم یدکی لودر اصل را با بهترین کیفیت و اطمینان از اصالت کالا خریداری کرد، و از بابت دوام و ماندگاری آن ها اطمینان خاطر داشت، زیرا استفاده از قطعات بی کیفیت و تقلبی لودر علاوه بر کاهش بهره وری و افزایش مصرف سوخت این ماشین آلات به مرور به دیگر قطعات آن آسیب وارد می کنند و هزینه های تعمیر و نگهداری را چند برابر می کنند بنابراین خرید لوازم یدکی لودر اصل از مهمترین چالش های پیش روی دارندگان این ماشین آلات می باشد.

فروش لوازم یدکی لودر با ارزان ترین قیمت

مرکز معتبر ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از بیست سال فعالیت مستمر در زمینه واردات و فروش لوازم یدکی لودر کوبلکو و ... با ارزان ترین قیمت و گارانتی اصالت کالا در تمامی مدل ها و برندهای مطرح و معتبر جهانی توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید. متقاضیان خرید لوازم یدکی لودر ارزان قیمت و باکیفیت با مراجعه به سایت فروشگاهی این مرکز می توانند قطعات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و نسبت به ثبت سفارش و خرید آن ها اقدام نمایند.

 شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 618
نمایش همه
علاقه مندی ها ()