دوام و خوشنامی تمامی برندهای تولیدی در دنیا به حمایت و پشتیبانی آن ها از محصولاتشان  وابسته است، و با توجه به این تفاسیر کمپانی پرکینز را که تمامی لوازم یدکی پرکینز را با همان کیفیت اولیه قطعات و به تعداد بالا در سراسر دنیا عرضه می کند، در شمار معتبرترین و محبوب ترین برندهای تولید کننده انواع موتورهای دیزلی، احتراقی و ژنراتورها می باشد. توان، ظرفیت و حجم موتور، تعداد سیلندرها، سرعت و نوع موتور از جمله مواردی هستند که در انتخاب انواع لوازم یدکی پرکینز اهمیت ویژه ای دارند و به راحتی با مشخص کردن آن ها می توان به قطعات دلخواه و مورد نظر خود دسترسی پیدا کرد. قیمت لوازم یدکی پرکینز اصل در مقایسه با قطعات بی کیفیت و تقلبی آن که به وفور در بازارهای جهانی عرضه شده است، قدری بالاتر است که از مهمترین دلایل آن می توان به دوام، طول عمر بالا و افزایش بهره وری سیستم با استفاده از آن ها اشاره کرد، این در حالی است که انواع لوازم یدکی پرکینز تقلبی به دلیل کیفیت بسیار پایی تولید دوام و کارایی بسیار پایینی دارند و ممکن است به قطعات مجاور خود آسیب برسانند، و هزینه های تعمیر و نگهداری این موتورهای باکیفیت دیزلی را چند برابر نمایند، بنابراین مراجعه به نمایندگی هایی نظیر ایران هیدرولیک مرکزی بهترین راه خرید لوازم یدکی پرکینز می باشد.

ویژگی های انواع لوازم یدکی پرکینز

کمپانی بزرگ پرکینز با طراحی و تولید بیش از 21 میلون موتور دیزلی در ظرفیت ها و توان های مختلف به همراه انواع لوازم یدکی پرکینز اصل از طریق نمایندگی معتبر فروش خود در سراسر دنیا توانسته اعتماد بازارهای جهانی را  به دست آورد و در شمار معتبرترین و قدرتمند ترین تولیدکنندگان موتورهای دیزلی و احتراقی قرار بگیرد، بنابراین برای خرید لوازم یدکی پرکینز اصل با مراجعه به نمایندگی های این برند انگلیسی خوشنام می توان تمام قطعات مورد نیاز خود را تهیه کرد. تسمه تام، تسمه پروانه، پیستون، شاتون، سوپاپ، یاتاقان، کانال هوا، لرزش گیر و غیره تنها برخی از لوازم یدکی پرکینز می باشد که در مدل ها و ظرفیت های مختلف طراحی و تولید می شوند. از مهمترین ویژگی های انواع لوازم یدکی پرکینز می توان به دوام و ماندگاری بسیار بالای این قطعات در برابر لرزش ها، اصطحکاک و غیره اشاره کرد.

خرید لوازم یدکی پرکینز اصل

انواع موتورهای دیزلی پرکینز را می توان در ظرفیت های 3، 4، 6، 8 و 12 سیلندر دسته بندی کرد، این موتورها بسته به کاربرد در گروهایی انواع موتورهای دریایی، موتورهای صنعتی و موتورهای دیزلی قرار می گیرند و به راحتی با مشخص کردن نوع و مدل آن ها می توان انواع لوازم یدکی پرکینز را انتخاب کرده و سفارش داد. کمپانی بزرگ کاترپیلار که از اولین و قدرتمندترین صنایع تولیدی ماشین آلات راهسازی در دنیا می باشد در طول پروژه های مشترک خود با کمپانی پرکینر موفق به تولید انواع موتورهای دیزلی 400، 850، 1100،1200 و 4000 شده است، و تمام این موتورهای دیزلی را به همراه لوازم یدکی پرکینز در شعب نمایندگی خود نظیر مرکز معتبر ایران هیدرولیک مرکزی عرضه کرده است و متقاضیان خرید لوازم یدکی لودر پرکینز اصل با مراجعه به این نمایندگی ها می توانند تمامی قطعات مورد نظر خود را با اطمینان از کیفیت و اصل بودن آن ها و به نرخ نمایندگی خریداری نمایند.

فروش آنلاین لوازم یدکی پرکینز

مجموعه معتبر ایران هیدرولیک مرکزی از پویاترین و محبوب ترین مراکز فروش آنلاین لوازم یدکی پرکینز در مدل ها، ظرفیت ها و توان های مختلف می باشد، که با ارائه خدماتی از قبیل ارسال فوری و مطمئن کالا به سراسر کشور همراه با گارانتی اصالت کالا توانسته در شمار مراکز اصلی فروش لوازم یدکی پرکینز اصل قرار بگیرد. متقاضیان خرید انواع لوازم یدکی پرکینز با مراجعه به سایت فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی می توانند محصولات مورد نظر خود را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت سفارش دهند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 708
نمایش همه
علاقه مندی ها ()