شرکت کوماتسو از قدرتمند ترین کمپانی های تولید کننده ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین باربری و راسازی می باشد که با عرضه مستقیم تمامی قطعات لیفتراک کوماتسو اصل و دیگر ماشین آلات خود، توانسته در کلاس های جهانی اعتبار بسیار بالایی کسب نماید و طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص دهد. کنترل راحت و ایمنی بالا، سیستم ایمنی قوی و طراحی منحصر به فرد، سیستم نظارت هوشمند، حمل و نقل سریع و بادقت بار از جمله مزایای استفاده از لیفتراک می باشد که سبب شده در انبارها، کارخانه های بزرگ تولیدی و صنایع غذا و دارو به یکی از ضروری ترین اجزاء تبدیل شود. قیمت قطعات لیفتراک کوماتسو در نمایندگی های معتبر و رسمی این برند پرآوازه ژاپنی بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از فروشگاه های متفرقه در سطح کشور می باشد، به عنوام مثال با مراجعه به نمایندگی رسمی ایران هیدرولیک مرکزی می توان تمامی قطعات مورد نظر خود را به صورت مستقیم و آنلاین با پایین ترین قیمت بازار سفارش داد. البته موارد دیگری نیز همچون نوع موتور، سیستم سوخت دستگاه، قابلیت های الحاقی ماشین آلات، سرعت حرکت، ظرفیت بار و غیره نیز در تعیین قیمت قطعات لیفتراک کوماتسو بی تاثیر نیستند.

انواع قطعات لیفتراک کوماتسو

انواع قطعات لیفتراک کوماتسو را برحسب اصلی یا فرعی بودن آن ها در گروه های جداگانه قرار می دهند، زیرا این ماشین آلات در تمامی مدل های دیزلی، برقی و دوگانه سوز، این قابلیت را دارند که با افزودن برخی قطعات لیفتراک کوماتسو مانند عدل گیر، رول گیر و بلوک گیر تغییر کارایی دهند و با استفاده از آن ها بتوان انواع قطعات مختلف را با دقت و سرعت بسیار بالا جابجا کرد. از سری قطعات اصلی انواع لیفتراک کوماتسو که معمولا در شمار قطعات مصرفی هستند و دیر یا زود باید نسبت به تعویض آن ها اقدام نمود می توان به لاستیک ها، سیستم هیدرولیک، واشرها، خنک کننده ها، فیلترها، شاخک ها، لوازم گیربکسی و لوازم موتوری اشاره کرد، که به دلیل فعالیت مستمر این نوع از ماشین آلات و اصطحکاک بسیار بالای قطعات در معرض فرسایش و خرابی هستند، و تعویض دوره ای آن ها اجتناب ناپذیر می باشد. لازم به ذکر است که انواع قطعات لیفتراک کوماتسو بسته به نوع سوخت، ظرفیت و توام موتور لیفتراک، نوع متریال مصرفی و غیره در مدل های برقی،  دیزلی و دوگانه سوز متفاوت هستند و باید در هنگام خرید انواع لوازم یدکی لودر کوماتسو سایز قطعات و مدل اتومبیل را مدنظر قرار داد.

خرید قطعات لیفتراک کوماتسو

کوماتسو یک برند ژاپنی مطرح و بسیار پر طرفدار است، که این ویژگی متأسفانه شرایط عرضه لوازم یدکی کوماتسو چینی و تقلبی این برند را در سراسر دنیا فراهم کرده است و متقاضیان خرید قطعات لیفتراک کوماتسو را با مشکلات بسیار زیادی مواجه ساخته است، زیرا استفاده از انواع قطعات تقلبی و بی کیفیت در تمامی ماشین آلات سنگین ممکن است در دراز مدت هزینه های تعمیر و نگهداری لیفتراک کوماتسو را چند برابر نماید. با مراجعه به سایت فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی می توان تمامی قطعات لیفتراک کوماتسو اصل را با ارزان ترین قیمت و گواهینامه تضمین کیفیت از سراسر کشور خریداری کرد و بدون کوچکترین واهمه ای با این نوع از ماشین آلات باربری به فعالیت خود ادامه داد.

فروش قطعات لیفتراک کوماتسو اصل

مرکز معتبر ایران هیدرولیک مرکزی سالهاست که واردات و فروش قطعات لیفتراک سهند و کوماتسو اصل با پایین ترین قیمت و تضمین کیفیت کالا توانسته اعتماد و رضایت دارندگان این ماشین آلات را کسب نماید و در شمار قدرتمندترین و متعهدترین تأمین کنندگان انواع لوازم یدکی کوماتسو دیگر برندهای مطرح و معتبر  داخلی و خارجی قرار بگیرد، که به دلیل ارائه برخی خدمات نظیر ارسال فوری و مطمئن کالا با پایین ترین قیمت و همراه با گارانتی اصالت کالا به سراسر کشور توانسته رضایت حداکثری مشتریان انوع لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو را نیز کسب نماید. متقاضیان خرید انواع قطعات لیفتراک کوماتسو با مراجعه به سایت فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی می توانند، در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین قیمت قطعات مورد نظر خود را سفارش دهند و خریداری نمایند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 923
نمایش همه
علاقه مندی ها ()