لوازم یدکی لودر را می توانید از طریق مراجعه به فروشگاه های معتبر عرضۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین خریداری نمائید. لودر جزء یکی از ماشین آلات رایج و پرکاربرد برای اجرای برخی از فعالیت های عمرانی، ساختمان سازی و راهسازی است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش لوازم یدکی لودر نیز در راستای کاربرد ماشین لودر در سطح بازار مشاهده می شود. شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین چون شرکت کاترپیلار، کوماتسو، هیوندا، هپکو، دوسان، هیتاچی، ولوو، لیبهر، نیوهلند و ... متناسب با حجم کاری سنگین و سبک، اقدام به طراحی و ساخت انواع لودر با باکت های بزرگ و کوچک نموده اند، تا بدین وسیله بتوانند از میزان فشار غیر معمول به لودر جلوگیری کنند.

بدین ترتیب با مراجعه به فروشگاه های معتبر پخش تجهیزات ماشین آلات سنگین می توانید از یک برند، انواع قطعات لودر با مدل و مشخصات فنی مختلف رویت کنید. فروشگاه سرویس قطعه نیز در همین راستا، انواع لوازم یدکی لودر را با مدل و برندهای معتبر جهانی متناسب با ماشین آلات سنگین لودر در سطح کشور تأمین و به فروش می رساند.

فروش انواع قطعات لودر

فروش انواع قطعات لودر به دارندگان ماشین لودر کمک می کند که در صورت مواجه با نقص فنی و آسیب دیدگی هر کدام از قطعات و لوازم یدکی لودر، بتوانند به سهولت و قیمت ارزان آنها را تأمین کنند. لوازم یدکی که برای لودر خریداری می کنید، باید از کیفیت بالا برخوردار باشد و مطابق با مشخصات فنی لودر ساخته شده باشد که تحمل فشار تعیین شده را داشته باشد.

توجه به این نکات مهم، پیش از خرید قطعات و لوازم یدکی لودر ضرورت دارد. به طور کلی در سه دسته بندی جامع چون لودر چرخ زنجیری، بکهو لودر و لودر چرخ لاستیکی این ماشین سنگین ساخته شده است. بدین وسیله راحت تر بتوانند در موقعیت های مختلف از مزایای لودر به منظور عملیات خاکبرداری و جابجایی خاک، نخاله های ساختمانی و معدنی استفاده نمود. به عنوان مثال از کاربرد اصلی لودر چرخ لاستیکی برای سطوح جادۀ همواره و آسفالت می باشد ولی بیشترین کاربرد لودر چرخ زنجیری برای سطوح ناهموار خاکی است. بنابراین برخی از قطعات و لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری با لودر چرخ لاستیکی متفاوت است که هنگام خرید قطعات باید بدان توجه نمود.

شرکت های متعددی اقدام به ساخت ماشین لودر در مدل های متفاوت نموده اند، تا بدین وسیله بتوانند سطح کاربری لودر را بهبود ببخشند و خسارت کمتری به برخی از قطعات و لوازم یدکی لودر وارد شود. در حال حاضر برخی از فروشگاه های معتبر که در زمینۀ واردات قطعات ماشین آلات سنگین فعالیت می کنند، قادر به پشتیبانی عالی برای تأمین انواع لوازم یدکی لودر اورجینال با مدل و برندهای مطرح هستند. فروشگاه سرویس قطعه برای سال های متوالی در زمینۀ واردات قطعات لودر در دسته بندی های مختلف در تهران فعالیت می کند.

قطعات موتوری لودر، قطعات قسمت زیربندی، لوازم یدکی بخش چرخ زنجیری یا لاستیکی لودر، قطعات پمپ های هیدرولیکی و ... برخی از دسته بندی های مختلف قطعات ماشین لودر می باشند. در همین راستا هنگام خرید لوازم یدکی لودر مانند خرید لوازم یدکی لودر هپکو باید بررسی جامعی نسبت به مشخصات فنی مندرج بر روی قطعات داشته باشید، تا بتوانید با قیمت ارزان و کیفیت اورجینال آنها را خریداری کنید.

به محض رویت کوچکترین اختلال در عملکرد ماشین لودر، پیشنهاد می شود که نسبت به تعمیر آن کوشا باشید چون عدم توجه به این مسئله، می تواند خسارت هنگفتی به دنبال داشته باشد و سایر قطعات یدکی لودر را دچار آسیب نماید.

اگر قصد خرید انواع لوازم یدکی لودر با کیفیت اورجینال را با قیمت مناسب دارید، می توانید با فروشگاه سرویس قطعه تماس بگیرید.

 

 فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 511
نمایش همه
علاقه مندی ها ()