لوازم یدکی بیل مکانیکی به منظور اجرای یک سری فعالیت های خاص ساخته و داخل ماشین مورد استفاده قرار گرفته شده اند، تا توانایی حمل و جابجایی خاک و نخاله های ساختمانی را داشته باشند. ماشین بیل مکانیکی یکی از مهمترین و پرکاربردترین ماشین آلات سنگین راهسازی است که بسیار از پروژه های حفاری و گودبرداری با استفاده از قابلیت های این ماشین صورت می گیرد. به این ترتیب انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی در ساخت این نوع ماشین مورد استفاده قرار گرفته اند، به نحوی طراحی شده اند که تاب و توان تحمل فشارهای وارده را برای عملیات حفاری و خاکبرداری داشته باشند. به هر حال خرید و فروش انواع قطعات بیل مکانیکی برندهای معتبر را در سطح بازار جهان می توان مشاهده نمود که به منظور برطرف نمودن ایرادات فنی و مکانیکی ماشین بیل عرضه می شوند.

شرکت پارت یدک راهسازی به صورت کاملاً تخصصی در عرصۀ تأمین و فروش انواع قطعات ماشین آلات سنگین عمرانی و راهسازی در ایران فعالیت می کند و توانسته با ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، رضایت آنان را بیش از پیش جلب نماید.

خرید انواع قطعات بیل مکانیکی

همانطور که آگاه هستید، شرکت های خودروسازی ماشین آلات سنگین متعددی در داخل و خارج از کشور فعالیت حرفه ای خود را از گذشته تا به امروز در خصوص ساخت انواع بیل مکانیکی و سایر ماشین آلات سنگین آغاز نموده و ادامه می دهند. فروش انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، هیوندای، ولوو، هیتاچی، زوملاین، هلیکو، کیس، نیوهلند، لیبهر، لیشیده و ... را در سطح بازار داخلی و خارجی شاهد هستیم. خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی همچون سایر ماشین آلات سنگین و خودروی سواری و باری از اهمیت بالایی برخوردار است. به عبارتی نوع قطعات و لوازم یدکی که در ساخت بیل مکانیکی به کار برده شده است، متناسب با توان و قدرت موتوری و ساختاری ماشین بیل تعبیه شده است. به همین جهت هنگام خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی باید مدل، برند و همچنین مشخصات فنی قطعات بیل مکانیکی را مد نظر داشته باشید چون نقش مهمی بر روی طول عمر و عملکرد لوازم یدکی بیل خواهد داشت.

همانطور که گفته شد، هر یکی از لوازم یدکی بیل مکانیکی توان و تحمل مشخص و تعریف شده ای برای اجرای کارهای سنگین و فشار دارد. در همین راستا هنگام تعویض قطعات ماشین آلات سنگین چون بیل، باید میزان کیفیت جنس هر یک از قطعات و لوازم یدکی در نظر گرفته شود که متناسب با همان مدل ماشین ساخته شده باشد، که مقاومت بالایی در برابر فشار داشته باشند.

خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی اورجینال

برای خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی اورجینال باید به مراکز فروش معتبر مراجعه نمائید چون کیفیت هر کدام از قطعات نقش مهمی در عملکرد کلی ماشین خواهد داشت. عدم استفاده و جایگزینی قطعات بیل مکانیکی اصل، امکان تحمل فشارهای وارده را نداشته باشد که در نتیجۀ آن منجربه گسترش آسیب دیدگی به قسمت های مختلف بیل مکانیکی می شود. به همین جهت باید نسبت به خرید قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی مانند خرید قطعات بیل مکانیکی کوماتسو توجه بیشتری داشته باشید، تا بتوانید قطعات اورجینال و با دوام خریداری کنید که از مواد اولیۀ با کیفیت ساخته شده باشند و توان تحمل فشار وارده را چون قطعات اصل اولیۀ ماشین داشته باشند.

قیمت قطعات بیل مکانیکی متناسب با برند و مدل بیل متغیر است، علاوه بر آنکه اکثر برندهای ماشین آلات سنگین خارجی هستند، قیمت ارز نیز به نوبۀ خود، تأثیر مستقیم بر روی قیمت لوازم یدکی بیل مکانیکی اصل وارداتی خواهد داشت.

برای آگاهی از قیمت و موجودیت هر یکی از قطعات بیل مکانیکی برند مورد نظر می توانید با مرکز فروش شرکت پارت یدک راهسازی تماس بگیرید.

 

   شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 633
نمایش همه
علاقه مندی ها ()