لوازم یدکی گریدر از قطعات مختلفی تشکیل شده است که عملکرد خاصی برای هر یک از آنها تعریف شده است. هدف از طراحی ماشین گریدر، مسطح نمودن زمین و امور برف روبی در فصول سرد زمستان برفی است. با استفاده از تیغۀ گریدر، به راحتی می توان حجم بالایی از خاک و برف را از روی سطح زمین جابجا نمود و مدت زمان هموار کردن سطوح جاده را بهبود بخشید. هر یک از قطعات و لوازم یدکی گریدر نقش مهمی بر روی سرعت و نحوۀ عملکرد تیغۀ گریدر و سایر قسمت های ماشین خواهد داشت.

گریدر نیز جزء یکی از ماشین آلات سنگین محسوب می شود و امکان وارد کردن فشار بیش از حد توان به برخی از قطعات گریدر وجود خواهد داشت، علاوه بر آنکه تیغۀ گریدر با سطح زمین برخورد مماس دارد، برخی سنگ و قسمت های سفت زمین می تواند قسمتی از تیغۀ گریدر را دچار آسیب کند که به طبع آن عملکرد بهتری را از ماشین گریدر نخواهید دید. در نتیجۀ آن نیاز به خرید  لوازم یدکی گریدر  اصل خواهید داشت که جایگزین قطعات آسیب دیده نمائید.

اگر قصد سفارش اینترنتی قطعات گریدر و یا اطلاع از قیمت لوازم یدکی ماشین آلات سنگین را دارید، می توانید با شرکت پارت یدک راهسازی تماس بگیرید. این شرکت، علاوه بر مراجعۀ حضوری، به صورت تلفنی و همچنین اینترنتی جوابگوی پرسش های شما خواهند بود.

فروش انواع قطعات گریدر

تنوع مدل و برندهای ماشین آلات سنگین راهسازی چون گریدر بسیار است که در نتیجۀ آن هنگام خرید قطعات و لوازم یدکی گریدر باید به مدل و برند آن توجه داشته باشید. در حال حاضر انواع لوازم یدکی گریدر ولوو، کاترپیلار، کوماتسو، لیبهر، هیوندای، هپکو، سانی، شانتویی، نیوهلندف میتسوبیشی، دوسان و غیره را در سطح بازار شاهد هستیم. بنابراین زمان خرید قطعات گریدر اصل و با کیفیت مانند خرید لوازم یدکی گریدر هپکو ، مدل و برند این ماشین را مد نظر قرار دهید چون ارتباط مستقیم با عملکرد ماشین دارد.

گریدر به دلیل کاربرد ویژه ای که دارد، مورد استفاده قرار گرفته می شود. به همین جهت قطعات تعبیه شده در ماشین گریدر بر اساس مشخصات فنی موتور، چرخ، زیر بندی و سایر قسمت های گریدر، به کار برده شده اند که تحمل فشارهای وارده و همچنین عملکرد درستی داشته باشند. به عنوان مثال تعبیۀ تیغۀ کوچک برای مسطح نمودن فضای کمتری مورد استفاده قرار گرفته می شود و برای مسطح نمودن زمین بزرگ نیاز به صرف زمان زیاد و فشار کاری بالا است که این مسئله مصرف بیش از اندازۀ سوخت و همچنین فرسودگی قطعات گریدر درگیر را خواهد داشت و احتمال آسیب دیدگی لوازم یدکی گریدر را به دنبال دارد.

شرکت پارت یدک راهسازی با داشتن سال ها فعالیت حرفه ای در حوزۀ واردات و فروش تجهیزات ماشین آلات سنگین، قادر به ارائه خدمات سفارش اینترنتی فروش انواع لوازم یدکی گریدر در ایران می باشد.

 

   شرکت پارت یدک راهسازی

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 749
نمایش همه
علاقه مندی ها ()