لیوگانگ یکی دیگر از برندهای معتبر چینی است که در زمینه طراحی ماشین آلات سنگین راهسازی و لودر فعالیت می کند، و سالهاست که با عرضه مستقیم انواع قطعات لودر لیوگانگ و دیگر محصولات خود به سراسر دنیا توانسته اعتبار و جایگاه ویژه ای را کسب نماید. لودر لیوگانگ در دو نوع خزنده و چرخ لاستیکی طراحی می شود که در پروژه های مختلف بسته به نوع محیط و جغرافیای آن می توان از آن ها استفاده کرد. حفاری، کندن کانال، تونل، زیرسازی، تسطیح سطوح و غیره از جمله مواردی است که با استفاده از این ماشین آلات سنگین انجام می شود، این چند وظیفه گی یا چندکاربره بودن لودر لیوگانگ سبب شده در تمامی پروژه ها بتوان از این ماشین آلات کاربردی استفاده کرد. قطعات لودر لیوگانگ با توجه به دامنه استفاده از این ماشین آلات عمرانی و سایش قطعات در معرض خرابی و شکستگی قرار می گیرند، که البته امری بدیهی است و این اتفاق به مرور در تمامی برندهای مطرح و معتبر ماشین سازی نیز خواهد افتاد، تنها تفاوت آن ها در طول عمر قطعات می باشد. متقاضیان خرید قطعات لودر لیوگانگ اصل و باکیفیت با مراجعه به مراکز معتبر و آنلاین واردات و فروش آنلاین لوازم یدکی لودر لیوگانگ     می توانند با مناسب ترین قیمت قطعات لودر لیوگانگ را خریداری نمایند.

قیمت قطعات لودر لیوگانگ

لودر لیوگانگ از پرفروش ترین ماشین های عمرانی در این کمپانی چینی است، که مدل چرخ لاستیکی آن به دلیل قدرت مانور بیشتر در رپروژه های راهسازی و عمرانی طرفداران بیشتری دارد، که البته در مقابل نیز تقاضای خرید قطعات لودر لیوگانگ چرخ دار در مقایسه با دیگر قطعات آن بسیار بالاتر است. از انواع قطعات لودر لیوگانگ اصل می توان به سیستم هیدرولیک، فشنگ حرارتی لودر لیوگانگ، رادیاتور، مخزن آب، قطعات جلوبندی، قطعات زیربندی و غیره اشاره کرد، پشتیبانی این برند چینی از محصولاتش در حدی است که تمامی قطعات ریز و درشت این لودرها را می توان به راحتی از طریق مراکز معتبر واردات و فروش تهیه کرد و مورد استفاده قرار داد. قیمت قطعات لودر لیوگانگ و خرید قطعات لودر کوماتسو در مجموعه های معتبر و آنلاین  واردات و فروش این محصولات به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر می باشد، ضمن اینکه مشتریان می توانند از بابت کیفیت و اصالت قطعات خریداری شده آسوده خاطر باشند.

فروش قطعات لودر لیوگانگ با مناسب ترین قیمت

فروشگاه قدرتمند ایران هیدرولیک مرکزی با بیست سال سابقه مستمر واردات و فروش قطعات لودر لیوگانگ با مناسب ترین قیمت، توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را کسب نماید، و در شمار اولین و مراکز خرید لوازم یدکی لودر لیوگانگ و دیگر ماشین آلات راهسازی قرار بگیرد. لیست قیمت قطعات لودر لیوگانگ به همراه تمامی مشخصات فنی و فیزیکی آن ها در سایت ایران هیدرولیک مرکزی ثبت شده است و به راحتی می توان قطعات مورد نیاز خود را خریداری کرد.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
4 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 659
نمایش همه
علاقه مندی ها ()