قطعات بیل مکانیکی در تمامی مدل ها و برندهای معتبر دنیا مانند کاترپیلار، کوماتسو، ولوو و غیره به مرور بر اثر عامل هایی از قبیل اصطحکاک، فرسایش و مجاورت با رطوبت و غیره مستهلک شده و نیاز به تعمیر و تعویض پیدا می کنند و باید به سرعت نسبت به تعویض آن ها با قطعات اصلی و باکیفیت اقدام کرد تا در روند اجرایی پروژه های عمرانی کوچکترین اختلالی به وجود نیاید. بیل مکانیکی را می توان در تمامی پروژه های عمرانی، برج سازی و ساختمان سازی در اندازه ها و برندهای مختلف مشاهده کرد، و با توجه به برندهای کمپانی های خودروسازی انواع قطعات بیل مکانیکی نیز تغییر می کند. خرید قطعات بیل مکانیکی را به صورت ارزان انجام دهید.

قیمت قطعات بیل مکانیکی

قیمت قطعات بیل مکانیکی با توجه به برند سازنده، کیفیت تولید، نوع متریال مصرفی، ابعاد و اندازه قطعه و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، البته این قیمت در برندهای خارجی به دلیل هزینه های سنگین باربری، گمرک، نوسانات نرخ ارز و بسیار موارد دیگر قدری بالاتر است. مرکز معتبر ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه واردات و عرضه انواع لوازم یدکی ماشین آلات سنگین امروزه به یکی از معتبرترین تأمین کنندگان این محصولات تبدیل شده است، و قیمت قطعات بیل مکانیکی در آن به دلیل عرضه بی واسطه کالا بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر است.

خرید قطعات بیل مکانیکی

همان طور که در ابتدا نیز به آن اشاره شد این نوع از ماشین های راهسازی دارای موتور دیزلی هستند و منبع سوخت آن ها گازوئیل است از دیگر ویژگی های این دستگاه ها می توان به قابلیت خرد کردن و شکستن سنگ ها اشاره کرد، که تنها با تغییر برخی قطعات بیل مکانیکی امکان پذیر است. رادیاتور، گیربکس، انواع ناخن بابکت، تیغه گوشه، جک، بالابر و غیره در شمار انواع لوازم یدکی بیل مکانیکی قرار دارند. برای خرید قطعات بیل مکانیکی اصل و باکیفیت در هر برندی از جمله برندهای داخلی و خارجی باید به نمایندگی های معتبر و آنلاین فروش آنلاین قطعات بیل مکانیکی مراجعه کرد و قطعات مورد نظر خود را با اطمینان از اصل بودن کالا خریداری نمود و از بابت ماندگاری و کیفیت آن ها آسوده خاطر بود. خرید و فروش قطعات بیل مکانیکی ولوو امروزه بسیار گسترش پیدا کرده است.

فروش آنلاین قطعات بیل مکانیکی

فروش آنلاین قطعات بیل مکانیکی در مجموعه خوشنام و پرآوازه ایران هیدرولیک مرکزی به دلیل خوشنامی و سابقه فعالیت درخشان این مجموعه از رونق بسیار بالایی برخوردار است، زیرا این گروه معتبر در طول بیست سال فعالیت خود در این زمینه با ارائه خدماتی از قبیل گارانتی اصالت کالا، ارسال فوری و مطمئن به سراسر کشور و قیمت مناسب توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید. برای خرید قطعات بیل مکانیکی اصل در تمامی برندهای مطرح و معتبر داخلی و خارجی مانند کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، هپکو، ولوو و غیره می توان به سایت فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه کرد و قطعات مورد  نظر خود را سفارش داد.

 شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 480
نمایش همه
علاقه مندی ها ()