لیفتراک سهند از پرمخاطب ترین ماشین های باربری در کشور می باشد که به دلیل سهولت دسترسی به لوازم یدکی سهند و هزینه های بسیار پایین تعمیر و نگهداری طرفداران بسیار زیادی دارد. قطعات لیفتراک سهند نیز مانند  لوازم یدکی تمامی ماشین آلات سبک باربری که به صورت بی وقفه و مستمر در در انبارها، شرکت های داروسازی و صنایع عمران و ساختمان سازی استفاده قرار می گیرند، به مرور زمان فرسوده و مستهلک می شوند و نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا می کنند. قطعات لیفتراک برحسب نوع ساختمان ماشین در دو گروه لوازم اصلی و الحاقی قرار می گیرند، که بخش اصلی شامل دکل، شاخک ها، موتور، زیربندی، سیستم هیدرولیک و بخش الحاقی  قطعات لیفتراک سهند شامل انواع رول گیر لیفتراک، بلوک گیر لیفتراک و عدل گیر می شود، که بسته به نوع فعالیت و نیاز صنایع تهیه می شوند و می توان آن ها را به لیفتراک اضافه کرد، و دقت و سرعت جابجایی کالا و محصولات مختلف تولیدی و ساختمانی را دوچندان نمود.

قیمت قطعات لیفتراک سهند

قیمت قطعات لیفتراک سهند برحسب نوع قطعه، کیفیت ساخت، نوع متریال مصرفی، ظرفیت لیفتراک و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود، برای خرید این قطعات با قیمتی مناسب تر و مقرون به صرفه تر می توان به شعب آنلاین نمایندگی های فروش این کمپانی داخلی قدرتمند نظیر فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی مراجعه کرد و به صورت بی واسطه انواع قطعات لیفتراک سهند را با ارزان ترین قیمت، همراه با گارانتی تضمین کیفیت و اصالت کالا به صورت آنلاین از سراسر کشور خریداری کرد، و از بابت دوام و اصل بودن قطعات آسوده خاطر بود.

ویژگی های انواع لیفتراک سهند

لیفتراک از کوچکترین و پرکاربردترین ماشین آلات صنعتی در کارخانه ها و انبارهای بزرگ می باشد، که به حمل و نقل بار، سرعت و دقت بسیار بالایی می بخشد، و استفاده از آن در صنایع تولیدی، کارخانه های بزرگ داروسازی، صنایع عمران و راهسازی بسیار لازم و ضروری است، به همین دلیل است که شرکت های بسیار زیادی در زمینه فروش این ماشین آلات و لوازم یدکی لبفتراک فعالیت می کنند، و به متقاضیان و دارندگان این ماشین آلات نیمه سنگین، خدمات خرید و فروش قطعات لیفتراک سهند را می دهند. لیفتراک ها برحسب مصرف سوخت در گروه های مختلفی نظیر انواع لیفتراک های برقی، لیفتراک های دیزلی و دوگانه سوز قرار می گیرند، که هرکدام از آن ها در صنایع خاصی مورد استفاده قرار می گیرند، و انواع قطعات لیفتراک سهند بسته به نوع مصرف سوخت و ظرفیت ماشین در هرکدام از  آن ها تغییر می کند. از مهمترین ویژگی های انواع لیفتراک سهند می توان به تنوع ظرفیت باربری، دقت و سرعت بسیار بالا در بارگیری، کاهش خطاهای انسانی، امکان استفاده در محیط های باز و بسته و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. قیمت قطعات لیفتراک سهند در فروشگاه بزرگ ایران هیدرولیک مرکزی به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا، بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از دیگر فروشگاه ها می باشد، به همین دلیل امروزه خرید آنلاین انواع قطعات لیفتراک سهند در بین مشتریان طرفداران بیشتری دارد، که از مهمترین دلایل آن می توان به صرفه جویی در زمان و هزینه خرید قطعات لیفتراک سهند اشاره کرد.برای اطلاع از فروش لوازم یدکی لیفتراک به سایت مراجعه کنید. 

 فروش قطعات لیفتراک سهند با ارزان ترین قیمت

فروشگاه بزرگ و آنلاین ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از 20 سال فعالیت مستمر در زمینه واردات و فروش انواع لوازم یدکی ماشین آلات داخلی و خارجی در مدل ها و برندهای مختلف، توانسته اعتماد و رضایت مشتریان را جلب نماید و به یکی از قدرتمندترین مراکز آنلاین فروش قطعات لیفتراک سهند با ارزان ترین قیمت تبدیل شود. ارسال فوری و مطمئن به سراسر کشور  همراه با بهترین بسته بندی و در کوتاه ترین زمان ممکن از جمله تسهیلات و امتیازاتی است که این مجموعه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. بنابراین متقاضیان خرید انواع قطعات لیفتراک سهند با مراجعه به سایت فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی به راحتی می توانند، نسبت به انتخاب و سفارش انواع قطعات لیفتراک سهند باکیفیت و اصلی اقدام نمایند.

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 714
نمایش همه
علاقه مندی ها ()