کمپانی پرکینز از اولین و قدرتمندترین صنایع تولید کننده انواع موتورهای دیزلی و ژنراتور در کشور انگلستان می باشد که موتورهای قدرتمند آن بر روی انواع برندهای مشهور ماشین آلات راهسازی نصب شده اند و  دسترسی به تمامی قطعات پرکینز و پشتبانی از لوازم یدکی موتوری آن  همچنان با قدرت بسیار بالایی در  سراسر دنیا امکان پذیر است. از مهمترین مشترکات بین کمانی کارتر پیلار و پرکینز می توان به انواع موتورهای مشترک ساخت این دوکمپانی اشاره کرد که شامل موتورهای سری 400، 850، 1100، 1200 و 4000 اشاره کرد، که به همراه آن ها تمامی قطعات پرکینز نیز تولید و در بازارهای جهانی عرضه می شود. قیمت   قطعات پرکینز  نیز برحسب نوع قطعه، کیفیت آن، متریال مصرفی، سرعت موتور و بسیاری موارد دیگر محاسبه و تعیین می شود و می توان با مراجعه به شعب نمایندگی این برند خوشنام مانند فروشگاه معتبر و آنلاین ایران هیدرولیک مرکزی می توانند انواع قطعات پرکینز را با ارزان ترین قیمت و به نرخ نمایندگی خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

انواع قطعات پرکینز

قدرتمندی و ماندگاری برند پرکینز، مرحون خدمات پشتیبانی قدرتمند این کمپانی باسابقه و معتبر است، که با عرضه و فروش تمامی قطعات پرکینز در مدل های مختلف ازقبیل بلوک سرسیلندر، سرسیلندر، سوپاپ، شاتون، یاتاقان، کانال هوا، لرزش گیر، تسمه پروانه، تسمه تایم و در کل تمامی قطعات ریز و درشت پرکینز را از طریق شعب نمایندگی خود در سراسر دنیا عرضه و در اختیار متقاضیان خرید قطعات پرکینز قرار می دهد. این شرکت انگلیسی معتبر با بیش از 21 میلیون موتور طراحی شده در شمار برترین و قدرتمندترین تولیدکنندگان موتورهای دیزلی قرار گرفته است، که می توان موتورهای پرقدرت آن را در انواع  نمونه های دریایی، موتورهای صنعتی و موتورهای تولید توان دسته بندی کرد، و با خیالی آسوده از تأمین قطعات پرکینز در طول استفاده از آن ها به فعالیت های خود ادامه داد. زیرا استهلاک و فرسودگی از مهمترین عامل های خرابی قطعات موتوری هستند، که جلوگیری از آن ها امکان پذیر نیست، اما با چک کردن دوره ای انواع قطعات پرکینز و تعویض به موقع آن ها می توان مانع توقف این موتورهای قدرتمند صنعتی شد، و از بابت ماندگاری و دوام آن ها آسوده خاطر بود.

خرید قطعات پرکینز ارزان قیمت

شرکت پرکینز با بیش از 88 سال فعالیت مستمر و درخشان در زمینه تولید انواع موتورهای قدرتمند در ظرفیت های 3، 4، 6 ،8 و 12 توانسته تمام نیازهای صنعتی جهان را برآورده نماید و با عرضه تمامی قطعات پرکینز نیازهای بازارهای جهانی را مرتفع کند. شرکت های بسیار زیادی در زمینه واردات و فروش انواع قطعات پرکینز اصل فعالیت می کنند، که با فراهم کردن بستر خرید و فروش آنلاین قطعات پرکینز، امکان دسترسی بی واسطه و مستقیم مشتریان را به این محصولات فراهم کرده اند. بنابراین متقاضیان خرید قطعات پرکینز ارزان قیمت و اورجینال با مراجعه به سایت های آنلاین این نمایندگی ها که از معتبرترین آن ها می توان به مرکز ایران هیدرولیک مرکزی اشاره کرد، به تمامی قطعات ریز و درشت این برند خوشنام انگلیسی در تمامی مدل ها و ظرفیت ها دسترسی داشته باشند و قطعات مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن از سراسر کشور سفارش دهند، و آن ها را همراه با گارانتی اصالت کالا تحویل بگیرند.  برای خرید لوازم یدکی لودر ولوو به سایت مراجعه نمایید. 

فروش قطعات پرکینز با مناسب ترین قیمت

مجموعه فروشگاهی ایران هیدرولیک مرکزی با بیش از 20 سال فعالیت مستمر در زمینه واردات و فروش قطعات پرکینز با مناسب ترین قیمت توانسته اعتماد و رضایت خریداران را جلب نماید و در شمار اولین نمایندگی های معتبر عرضه کننده لوازم یدکی پرکینز با ارزان ترین قیمت قرار بگیرد. متقاضیان خرید انواع قطعات پرکینز با مراجعه به وب سایت اینترنتی این مجموعه می توانند به راحتی قطعات مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهند، تا در نهایت آن ها را به همراه گارانتی اصالت کالا از سراسر کشور تحویل بگیرند.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 804
نمایش همه
علاقه مندی ها ()