لوازم یدکی گریدر شامل قطعات و اجزای مختلف است. هدف از طراحی و ساخت ماشین گریدر برای مسطح نمودن جاده و پراکندن خاک و برف روبی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع بیشتری کاربرد ماشین گریدر برای عملیات برف روبی جاده و تسطیح جاده است پس از عملیات راهسازی به کار برده می شود. با توجه به کاربردی که این نوع ماشین سنگین دارد، هر لحظه امکان آسیب دیدگی برای قطعات و لوازم یدکی گریدر در قسمت های مختلف آن وجود دارد. از این رو با مشاهدۀ وضعیت قطعات گریدر، نیاز به خرید  لوازم یدکی گریدر  است که دچار آسیب دیدگی شده اند.

برای خرید و اطلاع از قیمت انواع لوازم یدکی گریدر می توانید با واحد فروش فروشگاه سرویس قطعه تماس حاصل نمائید.

فروش انواع لوازم یدکی گریدر

با توجه به اهمیت سالم بودن قطعات مختلف گریدر، راننده باید پیش از استفاده از گریدر از سلامت کلی ماشین اطمینان حاصل نماید. در واقع عدم رسیدگی به قطعات آسیب دیده، باعث افزایش میزان خسارت و آسیب دیدگی می شود. توجه به این مسائل مهمترین رکن برای افزایش طول عمر ماشین به حساب می آید. ماشین گریدر دستی و دیزلی دو نوع از انوع ماشین گریدر است. برخی از قطعات و لوازم یدکی گریدر در مدل های مختلف یک برند، متفاوت از یکدیگر می باشند.

همانطور که می دانید گریدر جزء ماشین آلات سنگین است که شرکت های مطرح داخلی و خارجی توانسته اند در مدل های متنوع، این ماشین را ساخته و به بازار جهان عرضه کنند. از این رو لوازم یدکی گریدر کوماتسو، کاترپیلار، هیوندا، هپکو، زوملاین، هیتاچی و ... را می توانید از طریق فروشگاه های معتبر عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات راهسازی مطلع گردید.

با توجه به اینکه انواع ماشین گریدر با ظرفیت های متفاوتی تولید و به بازار عرضه می شود، وارد نمودن فشار بیش از اندازه و توان قطعات یدکی گریدر، امکان آسیب دیدگی لوازم یدکی مرتبط را فراهم می کند. به همین جهت شرکت های سازندۀ ماشین آلات سنگین تلاش نمودند، متناسب با میزان حجم خاکی که باید جابجا نماید، انواع گریدر کوچک و بزرگ را در مدل های متنوع تولید و به بازار عرضه نموده اند. بنابراین لوازم یدکی ماشین گریدر متناسب با مشخصات فنی و موتوری ماشین مورد استفاده قرار گرفته می شود.

خرید انواع لوازم یدکی گریدر ارزان

امروزه خرید انواع لوازم یدکی گریدر را توسط دارندگان ماشین گریدر شاهد می باشیم. همانطور که می دانید شهرداری و برخی از مؤسسات برای اجرای عملیات های عمرانی، راهسازی و برف روبی جاده نیاز به استفاده از ماشین گریدر دارند که بتوانند با سرعت بالا چنین کارهای مهندسی و عمرانی با حداقل هزینه انجام دهند. برای خرید لوازم یدکی گریدر هپکو  به سایت مراجعه کنید.

با توجه به اهمیت کاربرد این ماشین، هر کدام از انواع لوازم یدکی گریدر که در ساخت آن به کار برده شده است، مسئولیت انجام کار خاصی را بر عهده دارند. بنابراین سالم بودن هر یک از قطعات یدکی گریدر لازم و ضروری است تا تمام قسمت های گریدر بتواند به درستی فعالیت خود را انجام دهند.

فروش قطعات و لوازم یدکی گریدر به منزلۀ بر طرف نمودن ایرادات و جایگزین نمودن قطعات خراب و آسیب دیده می باشد. برخی از لوازم یدکی گریدر موتوردار با گریدر دیزلی متفاوت است که هنگام خرید لوازم یدکی گریدر باید نسبت به این نکته توجه داشته باشید. علاوه بر کیفیت و نوع کارایی که هر کدام از قطعات گریدر دارند، قیمت لوازم یدکی گریدر نیز متغیر از یکدیگر می باشد. بنابراین با توجه به مسئله وارداتی و یا ساخت داخل بودن قطعات، قیمت لوازم یدکی گریدر ارزان و یا گران به فروش می رسد.

برای خرید لوازم یدکی گریدر اصل می توانید به فروشگاه سرویس قطعه که فعالیت چند ساله دارد، ارتباط برقرار کنید.

 فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 699
نمایش همه
علاقه مندی ها ()