لوازم یدکی لودر دارای قیمت های مختلفی است که هر کدام از آنها به منظور فعالیت های مختلف در لودر ساخته شده اند. ماشین لودر از جمله ماشین آلات سنگین راهسازی است که برای پروژه های عمرانی و ساخت ساز مورد استفاده قرار گرفته می شود و از قسمت های اصلی متعددی تشکیل شده است که از جمله دسته بندی های مختلف می توان لوازم یدکی موتوری لودر، لوازم یدکی پمپ هیدرولیک لودر، قطعات جک، لوازم یدکی برقی لودر و غیره اشاره نمود که شامل انواع قطعات کوچک و بزرگ می باشند که نقش های مهمی را در عملکرد کلی لودر ایفا می کنند.

تنوع قطعات و   لوازم یدکی لودر  بسیار است و تنوع برند ماشین آلات سنگین بسیار است. لذا برای خرید لوازم یدکی ل ودر اورجینال باید مراکز فروش معتبر چون شرکت پارت یدک راهسازی مراجعه نمائید که بیش از چند سال است که از فعالیت حرفه ای این مجموعه می گذرد.

فروش قطعات لودر اصل و با دوام

از کاربردی ترین انواع قطعات لودر می توان به قسمت های هیدرولیک ماشین اشاره نود که شامل پمپ های هیدورلیکی، پمپ کارتریجی، انواع پمپ دنده ای، بارل پیستون، پمپ مادر، شارژ پمپ، پمپ فرمان لودر و غیره اشاره نمود که هر کدام از آنها به منظور انجام یک سری وظایف اختصاصی طراحی و تعبیه شده اند. بخش موتور لودر نیز شامل انواع لوازم یدکی کاربردی لودر چون انواع یاتاقان، سر سلند، سوپاپ دودی، بوش، سوزن فارسونگا، پروانه موتور، یونیت، واشر کامل، واتر پمپ و غیره می باشند.

همانطور که می دانید انواع برند و مدل های لودر توسط کمپانی های ماشین آلات صنعتی طراحی و به بازار عرضه شده است. لذا در همین راستا شاهد فروش انواع لوازم یدکی لودر هیوندا، کوماتسو، هیتاچی، هپکو، کاترپیلار، زوملاین، ولوو، تویوتا و غیره در مدل های متنوع می باشیم که هنگام خرید قطعات لودر، باید مدل، برند و نوع قطعات به فروشنده اعلام شود. بدین صورت به راحتی می توان هر یک از لوازم یدکی لودر را به صورت تلفنی و یا اینترنتی از فروشگاه های معتبر استعلام نمود که از کیفیت بالا برخوردار باشند.

خرید انواع لوازم یدکی لودر ارزان

همانطور که آگاه هستید، تعدد قطعات و لوازم یدکی لودر و سایر ماشین آلات سنگین بسیار است. علاوه بر آنکه انواع برند داخلی و خارجی نیز در بازار مصرف عرضه می شود که شامل قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند. از این رو برای آگاهی از قیمت لوازم یدکی لودر می توانید از مرکز فروش شرکت پارت یدک راهسازی استعلام نمائید و پس از اطمینان از اعتبار شرکت، اقدام به خرید قطعات اورجینال کنید.

برخی از لوازم یدکی زیربندی لودر و مرتبط با چرخ لودر چرخ زنجیری و لودر چرخ لاستیکی نسبت به یکدیگر متفاوت طراحی شده باشند که هنگام خرید قطعات باید مدل و برند لودر به طور دقیق مشخص گردد. کاربرد عمدۀ لودر برای امور خاک برداری است که از آن در پروژه های احداث جاده، سد، ساختمان سازی، راهسازی و غیره استفاده می شود. بنابراین طراحی لوازم یدکی لودر چرخ زنجیری برای زمین های ناهموار طراحی شده است، که عملکرد و حرکت روانی داشته باشد. در ضمن قطعات لودر چرخ لاستیکی نیز متناسب با جاده های هموار و آسفالت شده طراحی شده است که سرعت حرکت ماشین را بهبود ببخشد.برای خرید لوازم یدکی لودر هپکو به سایت مراجعه کنید. 

تنوع قطعات به کار رفته در دسته بندی های تشکیل دهندۀ لودر بسیار است که از قیمت متغیری برخوردار هستند. بنابراین متناسب با جنس و برند قطعات، امکان خرید لوازم یدکی اورجینال ارزان برای شما فراهم می باشد.

شرکت پارت یدک راهسازی از جمله شرکت های معتبر و با سابقه در عرصۀ واردات قطعات لودر اورجینال خارجی و داخلی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

 

 شرکت پارت یدک راهسازی 

تلفن ثابت:  ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۵۲ - ۰۲۱۵۵۴۵۹۲۴۱

 تلفن همراه:  ۰۹۱۲۵۱۲۱۵۴۰‌‌‌ - ۰۹۱۲۴۰۱۵۴۸۴ - ۰۹۱۲۶۹۳۱۶۶۷ - ۰۹۱۲۵۹۰۹۹۶۲

 
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 534
نمایش همه
علاقه مندی ها ()