لودر یکی از ماشین آلاتی است که در بخش عمران و ساخت و ساز ها مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از لودر می توان انواع مصالح و خاک را جابجا نمود. لودر ها ماشین های قدرتمند هستند که از  لوازم یدکی لودر  بسیار مستحکم ساخته شده اند. این ماشین دارای جامی بزرگ بوده که باعث حمل مقدار زیادی از مصالح می شود و با استفاده از آن می توان بارگیری ماشین های بزرگ تر را نیز انجام داد. با استفاده از لودر می توان زمین را کند و عملیات خاک برداری را به خوبی انجام داد.

انواع لوازم یدکی لودر

لوازم یدکی لودر شامل انواع اجزای اصلی و قطعات جزئی می باشد که شامل کابین راننده، جام، بازو، سیستم حرکتی، چرخ ها و...می باشد. کیفیت لوازم یدکی لودر بسیار مهم بوده و در کاکرد این ماشین تاثیرگذار است. لوازم یدکی لودر را می توانید از مراکز فروش قطعات ماشین آلات سنگین خریداری نمایید. این مراکز انوع لوازم یدکی لودر را در اختیار شما قرار می دهند که در برند های مختلفی قرار دارد و می توان با خرید از نمونه ی باکیفیت از آن ها، مدت زمان بیشتری از قطعه ها استفاده کنید. فروشگاه های بسیاری فروش این قطعات را انجام می دهند که باید برای خرید فروشگاه مطمئن  را انتخاب کنبد. فروشگاه سرویس قطعه یکی از معتبر ترین فروشگاه ها در کشورمان می باشد.

فروش لوازم یدکی لودر اصل

با توجه به گسترش لوازم یدکی لودر، انواع قطعه های غیر اورجینال در بازار افزایش پیدا کرده است. بنابراین خرید این قطعه ها بسیار دشوار گشته و باید دقت بیشتری را صرف خرید لوازم یدکی لودر کرد. همچنین تنوع بالای برند ها موجب شده ، کیفیت های گوناگونی از قطعات را در دسترس داشته باشیم، برند هایی که در بین مصرف کنندگان رایج بوده و نامش شناخته شده است ، گزینه ی بسیار مناسبی برای خرید می باشد و قطعا کیفیت خوبی هم دارد. بنابراین به سراغ برند هایی که نمی شناسید، نروید.

قیمت لوازم یدکی لودر

لوازم یدکی لودر در قیمت های مختلفی وجود دارد که هر یک در برند های مختلفی قرار دارد و کیفیت های گوناگونی دارند. برند های معتبر معمولا به دلیل استفاده از متریال باکیفیت تر ، قیمت های بالاتری را برای محصولات خود در نظر می گیرند اما به دلیل دوام بالاو مقاومت بسیار خوب این قطعات استفاده از این لوازم پیشنهاد می شود زیرا در طولانی مدت به صرفه تر است زیرا این قطعات دیر تر آسیب می بینند و نیاز به خرید قطعات کمتری پیدا می کنید. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی لودر هپکو به فروشگاه سرویس قطعه مراجعه نمایید .

امروزه به دلیل نیاز بسیار به ماشین آلاتی همچون لودر ، نیز به لوازم یدکی لودر افزایش پیدا کرده است. شرکت های معتبری همچون کوماتسو، هپکو، کاترپبلار، هیوندا و... این قطعات را با کیفیت بالایی تولید کرده اند. این قطعات در سایز های مختلفی بوده و در خرید باید به نوع قطعات دقت کرد.

لودر ها در دو نوع لودر چرخ زنجیری و لودر چرخ لاستیکی وجود دارد که به دلیل تفاوت در چرخ ها کارایی های متفاوتی را دارند. لودر های چرخ لاستیکی مخصوص زمین های هموار ساخته شده و در مقابل لودر های چرخ زنجیری عملکرد مناسب در مناطق ناهموار را دارند.

فروشگاه سرویس قطعه از فروشندگانی است که سال ها فروش قطعات ماشین های سنگین مانند لودر را انجام داده و همواره در جهت کسب رضایت مشتریانش تلاش  کرده است. شما می توانید با اطمینان کامل از اصل بودن و کیفیت قطعات و همچنین خدمات دهی عالی این فروشگاه ، خرید خود را انجام دهید. این مرکز امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

فروشگاه سرویس قطعه

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 599
نمایش همه
علاقه مندی ها ()