لوازم یدکی لودر ولوو متناسب با تنوع مدل های این برند، بسیار می باشد. از گذشته تا به امروز خرید لوازم یدکی لودر ولوو بر اساس مدل و مشخصات فنی دستگاه صورت می گیرد. کاربرد لودر برای جابجایی خاک و حفر گودال می باشد. در واقع بیشترین کاربرد ماشین آلات لودر برای فعالیت های عمرانی و معدنی می باشد.   

شرکت ولوو در کشور سوئد راه اندازی شده است و از جمله شرکت های برتر تولیدکنندۀ ماشین آلات سنگین در جهان است. این شرکت انواع لودر و مینی لودر ولوو با ویژگی های فنی متفاوت به بازار عرضه نموده است. از این رو انواع لوازم یدکی لودر ولوو در سطح بازار به فروش می رسد که بر اساس مدل های متنوع لودر ولوو در دسترس متقاضیان قرار گرفته می شود.

فروش لوازم یدکی لودر ولوو

فروش لوازم یدکی لودر ولوو بر مبنای مدل های متنوع لودر، مینی لودر و باکت عرضه می شود. برخی از قطعات و لوازم یدکی لودر ولوو L260H با دیگر مدل های تولید شده در این شرکت متفاوت می باشد. از این رو هنگام خرید لوازم یدکی لودر باید نسبت به این مسئله توجه داشته باشید.

تولید لودر ولوو در دو دسته بندی لودر چرخ زنجیری و چرخ لاستیکی صورت می گیرد. به همین منظور عدم استفادۀ مناسب از لودر، موجب آسیب دیدگی برخی لوازم یدکی لودر ولوو می شود. به این ترتیب متناسب با مدل و مشخصات فنی لودر، از آن باید استفاده شود. به عنوان مثال کاربرد لودر چرخ لاستیکی برای سطوح هموار می باشد و در صورت استفاده در سطوح ناهمواره باعث ایجاد فشار بیش از اندازه بر روی قطعات یدکی زیربندی لودر ولوو و همچنین قسمت های مرتبط به لاستیک می شود. به همین جهت توصیه می شود که متناسب با مشخصات فنی ماشین، از آن استفاده نمائید که آسیبی به قطعات یدکی ماشین وارد نشود.

کابین فرمان ولوو، صفحه علائم، سیستم هیدرولیک هوشمند، سیستم انحصاری RBB، پدال اِکو، قطعات زیربندی لودر، قسمت چرخ، بخش باطری و سیستم احتراق لودر و ... بخشی از قسمت های مختلف لودر می باشد که شامل انواع لوازم یدکی لودر ولوو است. توجه داشته باشید که تنظیم و هماهنگ سازی هر کدام از دنده های و قطعات لودر بسیار حائز اهمیت می باشد.

قیمت لوازم یدکی لودر ولوو

قیمت لوازم یدکی لودر ولوو بستگی به نوع قطعات یدکی دارد. البته توجه داشته باشید که در صورت وارداتی بودن قطعات یدکی، نرخ ارز نیز تأثیر مستقیم بر روی قیمت قطعات یدکی لودر خواهد داشت. به همین منظور قیمت انواع لوازم یدکی لودر ولوو اصل ثابت نمی باشد.برای خرید لوازم یدکی لودر به سایت مراجعه کنید. 

برای خرید انواع لوازم یدکی لودر ولوو اورجینال باید به مراکز عرضه کنندۀ معتبر مراجعه نمائید. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی نیز یکی از شرکت های با سابقه در حوزۀ فروش انواع قطعات یدکی لودر در کشور می باشد.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 616
نمایش همه
علاقه مندی ها ()