در بازار انواع قطعات بیل مکانیکی به صورت فرعی و اصلی مشاهده می شود که خرید از میان این قطعات و تشخیص اصل بودن آن ها کار نسبتا دشواری بوده و لازم به داشتن اگاهی و تجربه در این زمینه است. امروزه تولید کنندگان زیادی انواع قطعات بیل مکانیکی را به تولید می رسانند. از معروف ترین کمپانی ها در این زمینه شرکت کوماتسو، ولوو، هیوندا، هپکو و کاترپیلار است که بخش بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده اند و دلیلش ان است که قطعات تولید شده با بهترین طراحی و مواد اولیه به ساخت می رسند و دوام و ماندگاری خیلی خوبی دارند و با خرید این قطعات کمتر خرید می کنید و کمتر نیاز به تعویض پیدا خواهید کرد که به صرفه تر از خرید قطعات ضعیف تر می باشد. برای خرید قطعات بیل مکانیکی به سایت مراجعه کنید.

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی انواع قطعات بیل مکانیکی را با بالاترین کیفیت و با کمترین قیمت به شما عرضه می دارد.

قطعات بیل مکانیکی

قطعات بیل مکانیکی شامل انواع قسمت های بیل مکانیکی بوده که توانسته ماشینی کاربردی را ایجاد کند.

کابین

کابین از قطعات بیل مکانیکی مهمی است که هدایت کننده درون آن قرار می گیرد. این کابین معمولا گردان بوده و در اصل یک صفحه ی گردانی وجود دارد که کابین راننده و بازوی مفصلی بر روی آن قرار می گیرند که بتوانند به سمت های دیگر گردش داشته باشند.  صفحه گردان که برخی از افراد ان را به نام دنده گردان نیز می شناسند با استفاده از بلبرینگ گرد طراحی شده است و به بیل مکانیکی اجازه چرخش بدون حرکت را می دهد تا بتوان به صورت بسیار گسترده کار کرد.

چرخ

چرخ بخش اخر از قطعات بیل مکانیکی است که با زمین تماس دارد. چرخ ها دارای دو نوع هستند که چرخ لاستیکی و جرخ زنجیری نام دارند ، هر یک از این چرخ ها در بیل مکانیکی مخصوص به آن به کار می رود. چرخ ها تعیین کننده ی حرکت بیل مکانیکی ها در زمین های مختلف هستند.

سربیل

این قسمت از قطعات بیل مکانیکی مهمی است که می تواند به اجزایی متصل شود، باکت با اتصال می تواند کار های کندن و برداشتن خاک را انجام دهد و بیشتر عملیات با استفاده از این قطعه انجام می گیرد اما قطعات دیگری مانند پیکور، چنگک، مته و... با نصب بر روی این قطعه می توانند کار های زیادی را انجام دهند.

بازو و دکل

بازو دارای قطعاتی است که با استفاده از مفصل ها به هم متصل می شوند. با استفاده از بازو می تواند حرکت باکت را انجام داد و با استفاده از مفصل به بازو اجازه داده می شود تا قابلیت بهتری برای انجام کار داشته باشد و به نقاط بیشتر دسترسی داشته و کار ها را بهتر انجام دهد.

موتور

موتور بیل مکانیکی از مهم ترین قطعات بیل مکانیکی به حساب می آید که دیزلی است و به وسیله ی پمپ هیدردلیکی و سایر جزئیات کار می کند. این موتور بسیار قدرتمند بوده و تولید نیرو را انجام می دهد. برای اطلاع از فروش قطعات بیل مکانیکی ولوو به سایت مرجعه کنید. 

پمپ هیدرولیکی

پمپ هیدرولیکی که توان نهایی را به قطعات می دهد ،خود از موتور نیرو می گیرد که در چرخه ی ایجاد شده پمپ نیرویی را ایجاد می کند که با استفاده از روغن انجام می گیرد.

در اصل بیل مکانیکی با توجه به کارکرد و قطعات بیل مکانیکی به دو نوع مکانیکی و هیدرولیکی تقسیم می شود. فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی از معدود فروشندگانی است که قطعات را به صورت مستقیم به دست مشتریان می رساند بنابراین قیمت های بسیار مناسبی را برای ان ها در نظر می گیرد .

 

فروشگاه ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 530
نمایش همه
علاقه مندی ها ()